snijden

  • 28 January 2019
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb altijd het gevoel alsof ik niks ben.. Niets kan en volkomen nutteloos ben.. daardoor ga wil ik mezelf snijden.. mijn liefste vriendin lijd aan anorexia.. en doordat zij alles voor me is ga k domme dingen doen... Ook ben ik 2 jaar geleden mijn hond verloren die 4.5 maand is geworden.. Daar heb ik een trauma aan overgehouden en dat is moeilijker dan ooit.. Om dat te verwerken...

3 reacties

Wat sneu voor je.
Ik ben er om je te helpen.
Jezelf snijden is om geen enkelen voorwaarden goed voor je.
Je houd hier alleen maar littekens aan over die je later aan deze tijd laat herinneren.
Probeer positief te denken.
Denk aan de leuke dingen in het leven, aan de dingen die je allemaal nog wil doen.
En je moet maar zo denken
Je hond zal er altijd voor je zijn zelfs als hij fysiek niet meer aanwezig is.
En wat je vriendin betreft.
ga eens wat vaker op bezoek gaan en vaker met haar praten (Is maar een tip).
Elke keer als je iets slechts overkomt, moet je maar denken "Ik kom erdoorheen".
Stormen gaan vanzelf over.
Nog 1 tip: Praat met een vertrouwend persoon op school die kan je hier verder mee begeleiden.
@anoniem_depressief@Jeremyprive gelukkig gaat het nu beter met mijn vriend maar ik ga echt heel erg de fout in en wil echt dood
Badge +2
Hallo anoniem_depressief,

Wij lezen dat je in een lastige situatie zit. Het is goed om te zien dat je over je zelfmoordgedachtes in gesprek wilt gaan, want dit zijn geen dingen om alleen mee te zitten. Als je samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je beter kan voelen, dan kun je ons elke dag tussen 11:00 en 20:00 bellen op het gratis nummer 0800-0432. Ook kun je met ons of met een leeftijdsgenootje chatten via https://www.kindertelefoon.nl/13-18/chat/?siteRedirect=13_18.

Groet Roy,
De Kindertelefoon

Reageer