Vraag

Snijden

  • 28 January 2019
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensjes,
Ik ben in begin december begonnen met mezelf te snijden.. Ik deed dit omdat ik al 3 jaar problemen heb met mezelf te accepteren (ik heb nu dus een soort eetprobleem ontwikkeld). Ik sneed omdat het een fijn gevoel gaf omdat ik even geen emoties meer voelde, het snijden zelf voelde ik ook niet.. Maar ik had me dus voorgenomen in 2019 het niet meer te doen maar dat is dus niet gelukt. Ik heb hulp op school alleen die leraar wil dat het mn moeder vertel.. ik weet het dus niet zo goed omdat ik bang ben dat ze me niet begrijpt, dat ik haar teleurstel of dat alles helemaal verandert.. Maar ik wil het aan de ene kant wel zeggen want nu loop ik 24/7 met een brok in mn keel..
Iemand tips?

1 reactie

Heel goed dat je al zelf acties ondernomen hebt op school!
De kans dat je je moeder teleur stelt is zeer klein (Ook al ken ik je moeder niet persoonlijk).
Je moet het vertellen als je er klaar voor bent.
leg dit de leraar ook uit (Dat je het wilt vertellen als je er klaar voor bent).
En dat hij geen verdere acties hoeft te ondernemen.
Ik en velen anderen mensen in de wereld nemen je zoals je bent ongeacht goed of kwaadaardig.
En wat anderen ook over je zeggen, het maakt niet uit want jij bent jij en daar is er maar 1 van.
Veel geluk.
Groetjes, JeremyPrive

Reageer