Snijden

  • 24 January 2019
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb mezelf net voor ong de 5e keer gesneden omdat ik thuis problemen heb... ik wil er heel graag mee stoppen maar ik weet niet hoe. Ik durf het ook nog niet heel diep te doen ofz. Wel heb ik al een litteken. Ik heb heel veel problemen thuis enzo en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen

4 reacties

Neemt contact op met een vertrouwenspersoon.
Zij hebben een zwijgplicht waar ze zich aan moeten houden (tenzij jij bijvoorbeeld aangeeft dat jij je van kant wilt maken, dan moeten ze , voor jouw veiligheid, andere mensen erover inlichten), anders hebben zij een probleem.
Wie zou er dan nog naar hen toegaan?

Bespreek het dus met een van hen.
Misschien kunnen ze jou doorverwijzen naar iemand die jouw probleem kan adresseren.
Meestal kan een simpele docent dat namelijk niet, gezien het niet zomaar iets is.
Hey , ik heb hetzelfde , ik snij mezelf ik durf het ook niet diep maar ik doe het elke dag 😞 Ik kan zelf dus niet zo goed advies geven maar weten je ouders ervan? Mijne niet maar ik moet het ooit zeggen! Probeer ermee te stoppen en praat erover of zoek hulp bij psycholoog als dat mogelijk is. Weet dat er heel veen mensen van je houden en je er niet alleen voor staat! xx
Ja mijn ouders weten heur niet van en ik durf het niet te zeggen omdat ik geen aandacht wil vragen... straks zien ze het op school en dan maakt iedereen me iit voor slet en hoer en aandachtskech. Ik weet echt niet wat ik moet doen..
Ik ebn echt hopeloos..
Hey , ik heb hetzelfde , ik snij mezelf ik durf het ook niet diep maar ik doe het elke dag 😞 Ik kan zelf dus niet zo goed advies geven maar weten je ouders ervan? Mijne niet maar ik moet het ooit zeggen! Probeer ermee te stoppen en praat erover of zoek hulp bij psycholoog als dat mogelijk is. Weet dat er heel veen mensen van je houden en je er niet alleen voor staat! xx

Reageer