Snijden

  • 5 April 2018
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 16 en ik ben heel dom geweest. Ik heb me namelijk gesneden, mijn vraag is hoe ik dit het beste kan verbergen. Ik wil het niet vertellen want ik ga het niet meer doen. En ze me ma en vrienden hebben zelf al genoeg aan hun hoofd en dat ik niet lekker in me vel zit weten ze al.
Hoe kan ik het het best verbergen tot het weg is. Ik kan een trui aan doen maar die stroop ik meestal automatisch op en ik ga volgend weekend 13 april op kamp en dan kan ik niet de hele tijd lange mouwen dragen. Ik weet ook niet of het dan al weg is. Ik heb dat 4 april gedaan is het dan al weg?? En hoe verberg je het het beste??

4 reacties

Ik zou een brede armband om doen... of het bedekken met iets van make up (kleur van je huid )of zo een bandana (zweetbandje)
Ik heb wel wat aan make up maar de rest het zit niet oo me pols maar onder de binnekant van me elleboog
hmm... ehmm misschien een t shirt met lange mouwen en dan iets van een vest... ( ik heb geen verstand van mode )... en anderss ehmm ... ik heb wel eens gezegd dat ik een”ongeluk “ bij kunst had of was gevallen bij gymles
Je kunt het altijd nog als een ongeluk bestempelen.
Misschien dat je iets qua eten o.i.d. aan het snijden was.
Je hoeft het namelijk niet per se te verbergen als je mensen iets anders kunt laten geloven.
Zorg in ieder geval de je de wond goed verzorgd.

Reageer