Vraag

Snijden

  • 9 November 2016
  • 9 reacties
  • 250 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het gaat niet meer heb me vannacht en vanmorgen weer gesneden, er is teveel gebeurd om t te vergeten. Ik weet t niet meer.. K haat mezelf

9 reacties

?? Hey man, das naar voor je, wat is er dan allemaal gebeurt? Dat vraag ik me af? Ik wil je wel helpen, maar jij moet mij helpen met zeggen wat er is? Hou nog even vol, ik ga niet voordat ik jou heb geholpen! Dus kom op!
Nou er zijn dingen gebeurd 3 jaar geleden tot vorige maand en in die tijd zijn er allemaal dingen bijgekomen. Maar k zeg anders wel waar k t meeste meezit...... Ik was bij me pa op vakantie en toen ging hij plotseling na de politie en zij dat ik seksueel misbruikt werd door me stiefvader (wat helemaal niet waar was)...... En dit jaar is hij getrouwd k mocht eerst komen en wou er heen gaan voor hem
Maar k mocht niet meer komen omdat k een vreemd meisje was( en k ben z'n eigen fk dochter) en er zijn nog wel meer dingen gebeurd..... En heb ook aardig wat lichamelijke problemen
Ow, dat is niet makkelijk, ik zit nu ook even te denken?? Is het goed als ik dit aan een betrouwbare vriend laat lezen? Hij heeft hier zelf ook wel een keer mee te maken gehad?! Mag ik dat doen? Dan krijg je zo snel mogelijk antwoord??
Want ikzelf weet ook niet goed wat ik er mee aanmoet, ik begrijp je probleem wel, maar weet niet hoe ik je kan helpen?? Dus als ik daar toestemming voor krijg van je, dan zal ik het heel snel laten lezen en antwoord geven om je te kunnen helpen???

Groetjes Derp
Hey,

Als je beschrijft waar je mee zit is mijn eerste gedachten: volgens mij stoomt je hooft echt over!
Probeer er over te praten! En als je dat niet in het echt durft kan je verschillende topics starten over verschillende problemen. Het praten over waar je mee zit kan heel erg opluchten.

Je zegt dat snijden een manier is om te vergeten.
Maar met snijden laat je het er niet echt uit. Door het er uit te laten kan je uiteindelijk echt verder. Met snijden stop je het weg, maar het probleem blijft bestaan en je blijft je kut voelen.
Praten, schrijven, sporten, tekenen, het zijn een paar manieren om met je problemen om te gaan om een gezonde manier.

Zou je willen stoppen met zelfbeschadiging?

Liefs,
Pheebe
Beneenderpgamer is goed
Pheebe k heb echt van alles geprobeerd maar t helpt niet... T is me allemaal te veel
Heb je ooit al met iemand over je problematiek gepraat?
Misschien kan dat je helpen en kan je dan samen verder zoeken naar een oplossing.
Hey twente1965
Natuurlijk is snijden niet goed, ik doe het ook het geeft een soort gevoel dat je weer leeft ik begrijp je volledig ik heb zelfs al 3 keer geprobeerd zelfmoord te plegen alleen 3 keer niet gelukt nu begrijp ik dat zelfmoord gewoon geen optie meer is snijden helpt mij een beetje ontsnappen. Reactie aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 9

Doe het met mate
Gr anoniem88
Keep it up?

Reageer