Skip to main content

Ik ben een jongen van 18 en snap al een tijdje met een meisje van 16. We bellen vaak en lang, maar lang meer omdat ik niet mag ophangen.

Ze heeft heel erg problemen om haar gevoelens te uiten. Deze kunnen ook heel snel veranderen van goed naar slecht

Soms zegt ze ik hou van je, ik mis je enzo maar ander moment duwt ze me weer helemaal weg dat ze het niet weet en het me niet zou boeien hoe het met haar gaat en haar problemen.

Ze is graag een prinses omdat alles moet zoals zij het wil, ik pas me daar best op aan maar kan niet altijd wanneer zij wil.

Mijn vraag is: Hoe kan ik haar helpen met haar gevoelens omdat ze heel vaak twijfelt en een negatief zelfbeeld heeft? (eerder wilde ze al dood, het idee dat niemand om haar geeft, boeit haar niet als ik me zorgen om haar maak) Ze heeft een ex die vreemd is gegaan en haar emoties heeft ze niet onder controle, het ene moment is ze heel lief en blij en dat kan zo maar veranderen in boos of verdrietig of grote twijfels. Welke hulp kan ik haar bieden? Welke hulp kan ik inschakelen voor haar? En wat kan ik doen dat ik zelf niet met een heel slecht gevoel blijf zitten?

Geen reactie

Reageer