Vraag

Slet, hoer, lelijk, dik,why?

  • 18 August 2017
  • 10 reacties
  • 522 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey , meisje 14 .
Ik vraag me eigenlijk af wat heeft het voor nut dat jongens op straat mij en ik denken ook heel wat andere meisjes : Slet, hoer , dik of lelijk noemen, dat slaat toch nergens op.
Van buitenaf doe je dan als of het je niet boeit maar van binnen denken je dan , ben ik dan zo slecht, moet ik nou echt veranderen? ( dit is bij mij zo , sorry als je er niet mee eens bent, het is een voorbeeld )
Maar waarom doen jongens dat ?
Proberenze gewoon stoer te doen?

10 reacties

Sorry het past misschien niet bij deze afdeling maar ik wist niet bij welke wel ?
Hoi,
(Hij past denk ik het best bij Pesten)
Ik denk dat mensen dit doen omdat ze zich onzeker voelen. Als zij degene zijn die pesten, worden zij geen slachtoffer en hebben ze controle. Door sommigen kan het idd als stoer worden gezien of als grappig. De meeste mensen menen er eigenlijk niks van en zeggen maar wat.
Wat naar dat mensen dit naar je roepen! Het beste is je er niks van aan te trekken. Ze kennen jou niet en het gaat ze vaak helemaal niet om jou, maar om je reactie of om het zeggen. Jij weet wie je bent, zij niet. Blijf bij de waarheid, bij jouw waarheid!
Gr. Pin
@Pin bedankt ?
Meisjes doen dit net zo goed tegenover jongens
Dat ze proberen stoer te doen is volgens mij een erg goede gok, maar desondanks is hun gedrag absoluut niet voorbeeldgevend.
@koalama, ik bedoel het als vraag met een voorbeeld
Hoi!

Wat stom dat ze zo tegen je doen :(
Ze doen het inderdaad vast om aandacht te vragen of om "stoer" te lijken tegenover hun vrienden. Hoewel ik niet snap wat hier stoer aan is, is het iets dat iedereen wel meemaakt.

Jij moet niets aan jezelf veranderen, de mensen die je uitschelden moeten iets aan zichzelf veranderen. Echt waar, ga niet twijfelen aan jezelf, iedereen is mooi.

Groetjes
x
@100divergent11, bedankt ☺
Ze denken gewoon dat ze stoer zijn. Als je het te erg vindt worden kan je het misschien tegen iemand vertellen. 🙂

ZE zijn GEWOON gestoord. GEWOON negeren ALS ik JOU was.

GROETJSEWERELD

Reageer