slapen met knuffels


Badge

Hi, ik ben 13 zit in 2e middelbare maar slaap nog steeds met knuffels, en kan echt niet zonder. Soms schaam ik me er wel een beetje voor, maar ik vroeg me af hoe dat bij jullie zit? Slapen meer mensen nog met knuffels, doekjes etc. Nemen jullie ze bijvoorbeeld mee op schoolkamp? Zullen leraren je uitlachen als ze je knuffel zien? 
 

ik ben benieuwd! 
groetjes! 


11 reacties

Hey! Dat is helemaal niet erg hoor. Zelf heb ik dit niet btw. Leraren hebben misschien zelf ook wel kinderen, dus zullen je niet raar vinden/uitlachen. Meer mensen zullen dit hebben. Als je op de middelbare zit, zou ik niet een knuffel/doekje mee naar school mee nemen, dan kan je gepest en uitgelachen worden. Misschien 1 leuk/klein knuffeltje mee nemen die onopvallend is? X liefs. Ps: Veel plezier op schoolkamp.

Heyy

Ik ben 14 en slaap ook nog met m'n knuffeltje. Als ik op schoolkamp ga of ga logeren doe ik hem altijd mee. Al m'n goeie vrienden weten dat ik een knuffel heb. Is toch helemaal niks ergs aan!

Groetjs

Hoi

 

Er zijn zeker nog jongeren die met knuffels slapen. Volwassenen zelfs. Knuffels zijn gewoon gezellig :slight_smile:  Ik heb er ook nog eentje. Die is te groot om mee te nemen op reis, maar thuis vind ik het fijn om hem dicht tegen me aangedrukt te hebben in bed. Die knuffel heeft iets troostend. 

 

Volgens mij kan het docenten niet veel boeien of leerlingen een knuffel bij hebben op kamp. Sommige medeleerlingen van je zullen misschien echter stoer willen doen door wat vervelend te gaan doen naar leerlingen met een knuffel toe, maar aan zo’n leerlingen hoef jij je aandacht niet te besteden. Vraag zo nodig je vrienden om voor je op te komen. 

 

Gr. Kenshin

Heyo,

Het slapen met een knuffel is helemaal niet gek of raar hoor. Ik had vroeger altijd een enorm grote leeuw, en vooral de manen vond ik super om me hoofd er op te leggen. Hij is bijna 1,5m lang. Op schoolkamp wou ik hem best graag meenemen, maar omdat ik bang was dat andere er wat van zouden zeggen heb ik een kleine tijger meegenomen, deze heb ik verstopt in me slaapzak helemaal onderin lag die. Als we dan gingen slapen ging ik helemaal in de slaapzak liggen en pakte ik me kleine tijger.

Grappig vond ik zelf dat de volgende dag een van de meest stoere jongens uit de klas aan het slapen was met... een knuffel. We hebben toen gewoon elkaars knuffel laten zien en die nacht had niemand iets van ik ga geheimzinnig me knuffel pakken. We hadden 2 grote tenten voor de jongens en 1 tent voor de meisjes. Wij sliepen samen met 8 jongens en allemaal hadden ze 1 of meerdere knuffels.

Momenteel heb ik me grote leeuw niet meer nodig om in slaap te kunnen vallen, dus heb ik hem op een stoel gezet naast me bed.

See ya!

Spookyzx.

Hey

Er is niks mis mee met het slapen met een knuffel, ook niet gek en ook niet raar.

Ik zelf had vroeger zo'n knuffel hond die 1 meter was en 1 kleinere knuffel hond.

Op schoolkamp (van de basisschool) had ik gewoon mijn kleine knuffel hond erin gedaan en als ik hem nodig had kon ik hem dan pakken in de avond. Wij (de school)hadden een grote boerderij afgehuurd. Ik sliep met 5 andere klasgenoten op een kamer die lekker groot was. Ik zag dat bij andere in de kamer ook een knuffel hadden ,dus ik dacht wat maakt het ook uit. Toen heb ik hem gewon uit mijn koffer gehaald en op het bed gelegd. Net als de rest van die klasgenoten uit die kamer gingen we lekker praten over vanalles en nogwat en we deden ook gewoon spelletjes dus dat was ook lekker Chill.  Wij zaten ook als enige op de begaande grond dus iedereen zat boven. We hadden een deur met een slot erop dus konden we die op slot draaien. Op een gegeven moment toen we gingen slapen gingen een paar gasten van een andere kamer boven klooien ,ze zaten bij de trap en precies boven ons . Ze zaten steeds expres te stampen. Wij gewoon negeren, toen hoorde ik dat ze van de trap kwamen en naar ons toe liepen. Ik dacht van oke veel plezier de deur is toch op slot. De deur was toch niet opslot . Ze zagen de knuffels bij ons in de kamer en gingen lachen . Ik dacht ach ja wat boeit het nou. Toen zag ik dat een jonge uit onze kamer stiekem naar hun kamer was gegaan en die zag dat zei ook knuffels hadden dus ja.... uiteindelijk was het zo dat iedereen knuffels bij zich had. Zelfs de leerkrachten die een huisje verderop zaten. Ja eerst was het wel even van shit , maar ja nou en dacht ik. Zei hebben er ook een dus ja ze moet ook is naar hunzelf kijken. Was verder wel een lachwekkende avond. Toen die gasten weer naar hun kamer gingen en wij ook. Gingen ze 1 uur later toen we sliepen weer expres stampen . Ik zei toen tegen mijn kamergenoten, kom dan gaan we ze late schrikken. Zi gezegd zo gedaan. Uiteindelijk is het uitgelopen dat ik en de rest van mijn kamergenoten achter hun aan zaten met slippers en zaklampen. Was wel gezellig. En de volgende dag zag ik dat iedereen een knuffel mee had.

Dus het was helemaal niet zo erg.

En ja wat maakt het nou uit.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Hey,

Ik ben 18 en slaap nog steeds met knuffels. Ik had ze mee op kamp in groep 8, best veel volgens mij, ook naar brugkamp 3 stuks. Ik had er 2 mee op Stedenreis vorig jaar. Nooit iemand gehad die moeilijk deed.

In groep 8 zat ik met vrienden op de kamer, dus die deden sowieso niet moeilijk. Zij hadden ook knuffels mee. Bij brugkamp was alles nog een beetje awkward, maar er waren meer mensen met knuffels en niemand deed moeilijk. En tijdens Stedenreis was ik met close vrienden, dus die weten het sowieso.

Ik vind knuffels gewoon super chill en zie niet waarom ik niet met ze zou moeten slapen. Ik heb wel ontdekt dat ik ze nu vooral gebruik omdat ik iets vast wil houden tijdens het slapen, zodat ik mijn handen ergens kan laten, haha. Een kussen volstaat dus in principe ook, maar ik heb liever mijn knuffels :) 

Ik heb ook een hoop knuffels op mijn kamer liggen. Ik leg ze wel altijd ff uit zicht als ik een videocall ofzo voor school heb, haha. Verder boeit het me niet zo. 

Gr. Pin

Badge

hoi, 

ik ben 13 en slaap ook nog met 2 knuffels. ik snap dat je je ervoor schaamt. als je pestgevoelig bent dus je je erg rot over kan voelen als je word gepest kan je het beste proberen om het tegen je docent te zeggen dat je dit lastig vind. docenten zullen je niet uitlachen want die zijn er om je te helpen.  je kunt ook proberen om in een hoek te gaan liggen en dan je vrienden om je heen te leggen zodat je net naast kinderen ligt waar je weinig mee omgaat. probeer ook om je knuffels dan zoveel mogelijk onder de deken te houden. je kunt natuurlijk ook gewoon doen en je niks aantrekken van de kinderen die het stom of raar vinden.

 

ikzelf was bang dat ze mijn knuffels gingen afpakken en kapot maken dus heb ik gezegt dat dit iets is waar je geen grapjes mee kunt maken ik heb ze vertelt wat er is gebeurd toen ik hem een keer bij een vriend had laten liggen en ik dus een nacht zonder moest slapen. nou daar waren ze nogal van onder de indruk dus er worden geen grapjes over gemaakt.

 

ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt gehad

 

robin

Badge

hoi hoi 

ik slaap ook nog met een knuffel en doekje ik schaam me er ook voor en ben ook bijna 13. als je je er ecgt voor schaamt kun je het proberen af te leren maar anders moet je re gewoon trots op zijn want je bent hoe je bent en daar kun je niet veel mee doen en je docenten zullen je echt niet uitlachen hoor

van  stelpa

Ik ben 14 en slaap ook met knuffels, op kamp in de 1e lachte mijn docent me ook niet uit, er zijn wel meer die het doen

Reputatie 7
Badge +19

Heyhoi!

is niet raar, veel mensen slapen met knuffels. Ik ben 13 en heb ook 2 knuffels en doekjes etc. Idc wat anderen er van vinden eigenlijk😂

op kamp neem k wel gwn 1 knuffel mee.. als ik ga logeren gwn allemaal, want veel van me vrienden en vriendinnen hebben dat ook gwn dusjaa.

 

joeeee

Badge

Heyy 

je hoeft je niet te schamen dat je nog met knuffels slaapt ik ben ook nog 13 slaap met 1 knuffel.

 

Reageer