Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Slapen

Tags:
moe , moeite ,

Anoniem.meisje Auteur
Weet de weg
Reacties: 27

7 augustus 2017, 23:42

Hey ik kan de laatste tijd heel moeilijk in slaap vallen maar ben mega moe en dan sochtends ben ik stik kapot ?! Ik probeer zoveel om in slaap te geraken maar het lukt niet iemand tips?

Reacties (6)

• Lian123
    Praat goed mee
    Reacties: 161

8 augustus 2017, 00:31

Wat ik meestal doe is eigelijl in plaats van dan rustig liggen iets doen meestal is het bij mij tekenen of lezen zodat je geestelijk moe maakt zeg maar en niet altijd werkt het en soms wel en klinkt heel raar maar soms eet ik 2 kaakjes en lukt het me heeel soms om in slaap te komen maar helpt mij laatste tijd allemaal jiet veel maar dit heeft mij in begin me best beetje geholpen
  • Anonimous2109
    Weet de weg
    Reacties: 29

9 augustus 2017, 07:57

Luister naar je ademhaling om in rustig te worden adem in adem uit adem in adem uit, of blijf 10 seconden doodstil liggen en na tien seconden mag je heel iets bewegen en dan gaan liggen dan ben je helemaal tot rust gekomen b
  • 66 koala's
    Praat goed mee
    Reacties: 97

13 augustus 2017, 19:06

half uur voordat je gaat slapen stoppen met telefoon, computer, etc.
    in die tijd kan je bijvoorbeeld een boek lezen ofzo.

Wat mij persoonlijk ook helpt is ff masturberen voor het slapen :P.
  • 100Divergent11
    Topper
    Reacties: 721

13 augustus 2017, 19:53

Hoi!

Misschien is mediteren wel iets voor jou? Een diep gevoel van concentratie kan je hersenen tot rust brengen. Bij mij werkt het heel goed.

Groetjes
    x
    After victory, tighten your helmet cord.
  • Maii
    Vaak actief
    Reacties: 388

13 augustus 2017, 19:59

slaapmuziek?
    of een lang groot boek lezen
    haha

xX Maii
    Good people are like candles, they give themselfs up to give others light.
  • Anoniem.meisje Auteur
    Weet de weg
    Reacties: 27

14 augustus 2017, 01:14

Oh Dankje voor alle reacties die van @anonimous2109 vond ik wel leuk en @100divergent11 hoe moet dat?

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided