Vraag

Seks ik weet niet of ik op jongens val op allebei of meisjes ik vind een lul aantrekkelijker ben jongen

  • 12 August 2019
  • 6 reacties
  • 974 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Mooi verhaal ik zit hier heel er mee in de knoop zelf ben ik 12, bijna 13,  en ik lees wel eens op kinderforum sinds gisteren eigenlijk verhalen over mensen die denken dat ze gay zijn sorry als mijn verhaal in de war is er moet zoveel uit en ik voel me meer aangetrokken tot jongens denk ik ik vind hun piemel interessant toen ik in groep 2 zat schrik niet gingen we altijd buiten op het school plein ik en een vriend kijken naar elkaar lul en later in groep 3 4 en 5 deed ik dat met een andere vriend die maar we trokken elkaar niet af ik ben dit alweer vergeten ga inmiddels na de zomervakantie naar de 2e maar ik weet gewoon niet of ik hetero wat ik eigenlijk wil zijn van mezelf bi denk het niet maar ja van mezelf wil ik denken dat ik op meisjes val denk ook wel dat het waar is maar weet het niet en gay want ik voel me e ht aangetrokken door jongens toen ik kleiner was heb ik ook vaak andere jongens van soms zelfs 16 en ouder dat ik een paar dagen denk ik niet verliefd op hun was maar hun aantrekkelijk vond en ik heb nog nooit een vriendin gehad ben er ook niet mee bezig en op de basisschool had ik wel meet een vriendinnetje niet liefje dat we konden praten en zei was verliefd op een meisje en ik dacht dat ik mis verliefd was op jongen maar denk het niet inmiddels woont ze al 2 jaar bij mij in de wijk heb eigenlijk niet gevraagd of ze nog lesbisch is en op dit moment hebben al mijn vrienden een vriendin gehad sommige een maandje en sommige minder dan 24 uur maar ze zeggen som ook ineens dat ik gay ben en dat zeiden ze nooit op mijn basisschool en sinds de middelbare twijfel ik eigenlijk of ik gay ben of hetero of bi eigenlijk pas sinds gisteren heel sterk vanwege dat ik gister kindertelefoon las en mijn vrienden zeiden ook een keer via ps game console is dat van ik weet niet meer hoe het erto kwam van ja je bent gay en ik zei echt niet in de zin van ik weet het niet maar zei het maar en me vriend vroeg ook een keer aan mij van ik wil wel een keer iemand pijpen en ik zei ik ook en gister las ik kinderforum over jongens die niet wisten hoe ze aan hun vrienden moesten vragen over experimenteren en toen dacht ik was dat mis hind ik had me bio boek doorgelezen van de 2e en vond allemaal dingen over zaadlozing en sperma en soa en puberteit en veel sex dingen zoals condooms die we gaan behandelen mis kan ik er zo achter komen want toen ik naar de plaatjes in het boek keek vond ik de jongen met de piemel veel interessanter dan hét meisje kan iemand me mis helpen met antwoorden zou het op prijs stellen durf hé took ni tegen moeder of vader te zeggen ga ook nie doen want ik weet nog helemaal niks zeker BTW ze vinden het volgens mij gwn oké gay mensen en dat stuk over me vrienden was in de 1e dit jaar dus ben trouwens jongen voel gwn meer aangetrokken tot mannen

 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 6


6 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Sorry voor lange verhaaal
maar dit lucht op ik heb nog zoveel Mawr typte gewoon vrijuit ik vind het fijn om met ander jongens rond 15 16 13 14 17 12 dingen te delen jullie zijn geweldig
Hoi

Je hebt twijfels rond je geaardheid. Jongens vind je interessant, maar een aantrekking tot meisjes lijk je niet uit te sluiten.

Het is heel normaal om jezelf vragen te stellen rond je geaardheid. Veel jongeren doormaken dit, en hoewel je vroeg of laat misschien een idee hebt van tot welk geslacht je je aangetrokken voelt, kan deze voorkeur nog wijzigen. Het is geen vereiste om een definitief labeltje als 'homo' of 'hetero' bij jezelf te plaatsen.

Het is perfect mogelijk om als hetero ook een zekere aantrekking te voelen tot hetzelfde geslacht. Misschien ben je nieuwsgierig naar de lichamen van andere jongens, of lijkt het idee van seks met een jongen je opwindend. Heb je ooit al een diepere aantrekking gevoeld tot iemand? Een aantrekking waar het je niet enkel ging om hun geslacht?

Je vertelt liever hetero te zouden zijn. Wel, daar heb je geen controle over. Ik vermoed dat het afwachten wordt tot je verliefd wordt. Ook na zo'n verliefdheid kan het gebeuren dat je toch nog gevoelens krijgt voor het andere geslacht. Hier zal je zelf achter komen, en of je nu homo, hetero of bi blijkt te zijn; het is allemaal even ok.

Groetjes
Kenshin
Hoi,

IK ben ook een jongen
15 jaar oud.
IK zelf vindt het ook lastig mijn vrienden zegge dat ik gay ben. zelf ben Ik meer aangetrokken tot jongens maar ook wel op meisjes. Zelf denk ik altijd dat het een fase is maar je moet gewoon gaan uit proberen. Hoeft niet meteen sex te zijn. Kan ook gewoon eerst praten misschien keer een kus ofz. Je komt er echt wel een keer achter. X
Reputatie 1
Badge +1
Inmiddels heb ik wel een beetje de tijd gehad om na te denken denk mis dat ik homo ben
Je bent in je puberteit en je lichaam zoekt nog van alles al je uit je puberteit bent dan ga je er wel uit komen nu twijfel je dat je bi bent of homo of hetero dat word nog wel duidelijk op wie je valt
Ik ken iemand die ook zig aangetrokken voelt tot jongens en zijn puberteit was gedaan en hij wist het ineens op wie hij viel
Het komt wel goed geen zorgen maken
Reputatie 1
Badge +1
Thanks man je helpt me heel erg

Reageer