Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

ruzie gehad

ik was klaar met mijn hockey training en ik zag een vriend van mij staan, hij was zelf met een andere vriend.
die vriend en ik maakte altijd leuke grapjes en toen zei ik voor de lol hou je bek ( zelf wist hij dat het een grap was)
maar toen kwam zijn zus en haar vriendin eraan (zijn zus vond het niet erg)
maar die vriedin van haar zei dat ze met mijn wou gaan vechten en ik stond haar maar een beetje aan te staren toen zei ze een raar scheld woord omdat ik blijkbaar ook iets tegen haar had gezegt (had ik niet)
en toen schold ze me helemaal uit voor sl*t, kanker h**r.
daarna verzon ik dat ik moest eten dus ik fietste naar huis ondertussen hoorden ik het woord kanker nog in mijn hoofd rond dwalen (mijn hond werd in geslapen een paar maanden geleden want hij had kanker het was mijn aller eerste hondje)
ik zit er nu best wel mee en ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan???
en volgens mij zit zij ook op de zelfde school als mij
wat moet ik nu doen elke keer als ik dit tegen iemand wil zeggen krijg ik het nare gevoel weer terug en het gaat maar niet over

1 reactie

Iedereen maakt wel eens ruzie. Maar misschien kan je eens met die vriendin van je zus gaan praten dat je dat niet leuk vond. Of laat je zus met hr praten

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen