Vraag

Ruzie en ik weet niet wat ik moet

  • 13 October 2019
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik heb ruzie met iemand die ik van internet ken.

Grof gezegd komt het er op neer dat zij depressief was en zelfmoord had gepleegd, een internetvriend en ik twijfelde daarover. Toen hebben we een halfjaar geen contact meer gehad, tot ze deze zomer me een berichtje stuurde. Uiteindelijk zei ik dat ik geen contact meer met haar wilde omdat ik me best wel verraden voelde omdat ik zelf ook depressief ben geweest en zelfmoord had gepleegd en eigenlijk alles leek erop dat ze loog.

Nu is ze dus boos omdat ik het contact heb verbroken en zoekt ze telkens aandacht. Ze stuurt me telkens berichten dat ik normaal moet doen en dat ze huilt om mij (persoonlijk vind ik dat pittig overdreven want ze kent me alleen maar van een online spelletje). Tegenover anderen zet ze mij in een kwaad daglicht. Ik wil eigenlijk alle mogelijke manieren van contact afsluiten, maar dat kan niet. We zitten bijvoorbeeld samen in een server op discord waar ik niet uit wil gaan. Zo zijn er wel meerdere obstakels zoals deze.

Kan iemand me tips geven?

x Alpha.

3 reacties

@L004 foutje, moet poging tot zijn
Hoi,

Ik heb ruzie met iemand die ik van internet ken.

Grof gezegd komt het er op neer dat zij depressief was en __zelfmoord had gepleegd__, een internetvriend en ik twijfelde daarover. Toen hebben we een halfjaar geen contact meer gehad, tot ze deze zomer me een berichtje stuurde. Uiteindelijk zei ik dat ik geen contact meer met haar wilde omdat ik me best wel verraden voelde omdat ik zelf ook depressief ben geweest en __zelfmoord had gepleegd__ en eigenlijk alles leek erop dat ze loog.

Nu is ze dus boos omdat ik het contact heb verbroken en zoekt ze telkens aandacht. Ze stuurt me telkens berichten dat ik normaal moet doen en dat ze huilt om mij (persoonlijk vind ik dat pittig overdreven want ze kent me alleen maar van een online spelletje). Tegenover anderen zet ze mij in een kwaad daglicht. Ik wil eigenlijk alle mogelijke manieren van contact afsluiten, maar dat kan niet. We zitten bijvoorbeeld samen in een server op discord waar ik niet uit wil gaan. Zo zijn er wel meerdere obstakels zoals deze.

Kan iemand me tips geven?

x Alpha.


Als je zelfmoord hebt gepleegd ben je dood...?
Badge
het is nooit leuk als je zulke dingen hebt op het internet hebt ik heb ook zoiets gehad maar bij mij was het dan dat het ook een hele goede vriend van mij was ik kende hem als zo'n 5 jaar oen ik dat zag werd ik helemaal gek ik ben naar docenten van mij gegaan sowieso als je geen contact meer met diegene wil blokkeer haar dan ook al wil je het niet en als ze je weer berichten stuurt negeer haar wat ze ook te zeggen heeft ik weet dat het moeilijk is maar dat is toch wel de beste oplossing die je kan gaan doen
veel succes

Reageer