Vraag

Ruzie

  • 6 January 2019
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb ruzie met een vriendin omdat ze iets van mij kapot heeft gemaakt. Ze zette haar nagels constant in mijn bureau stoel en ik zei de hele tijd dat hij duur was en dat ze moest stoppen maar ze ging maar door... Toen ze eenmaal weg was zag ik dat er allemaal halen in zaten. Ik heb haar meteen een berichtje gestuurd en het enige wat ze toen zei was sorry. Ik ben best wel boos want had zelf hard gespaard voor de stoel. Het lijkt alsof het haar niets doet.
Nu heeft ze de rollen omgedraaid en is zij boos op mij omdat ik boos ben. Ze zegt dat boos zijn een keuze is en dat die stoel dus blijkbaar meer waard is dan onze vriendschap.
Als dat over boos zijn zo was had ik geen trauma's en woedeproblemen... Ik heb dat tegen haar gezegd maar ze heeft me geblokkeerd.
Ze bleef maar doordrammen, steeds over hetzelfde. Ik heb toen alle dingen die ik door haar heb ontdekt, geleerd, etc opgenoemd maar ze blijft het herhalen en antwoordt heel kort op alles wat ik zeg.
Moet ik nu vechten voor onze vriendschap terwijl zij iets kapot heeft gemaakt? Ik ben de weg helemaal kwijt. Zo kwijt dat ik dit om 2 uur snachts op een forum zet.

X PrivateShit

2 reacties

Hey PrivateShit,

Ik zou aan je vriendin vragen waarom ze dit doet. Waarom ze je stoel opzettelijk kapot heeft gemaakt en waarom ze boos is. Jullie zijn vrienden, toch? Zo is de vriendschap niet begonnen! Sinds wanneer heeft ze dit gedrag? Misschien is er iets gebeurt wat ze jou niet wil vertellen, en reageert ze zo. Vraag aan haar of er iets is, want momenteel lijkt het alsof er iets aan de hand is en op jou (en je stoel jammergenoeg) afreageert.

Als er toch niets aan de hand is, en jou kant van het verhaal klopt, dan zouden jullie de vriendschap beter kunnen verbreken omdat je dat gewoon niet doet. -volgensmij is er echter wel iets met haar aan de hand, dus again, vraag ernaar.

Dit was mijn tip, laat me weten of je er iets aan hebt.
Mvg, Anon.

dankje... ik heb er wel wat aan alleen zeg maar die grap is wel heftig
Hey PrivateShit,

Ik zou aan je vriendin vragen waarom ze dit doet. Waarom ze je stoel opzettelijk kapot heeft gemaakt en waarom ze boos is. Jullie zijn vrienden, toch? Zo is de vriendschap niet begonnen! Sinds wanneer heeft ze dit gedrag? Misschien is er iets gebeurt wat ze jou niet wil vertellen, en reageert ze zo. Vraag aan haar of er iets is, want momenteel lijkt het alsof er iets aan de hand is en op jou (en je stoel jammergenoeg) afreageert.

Als er toch niets aan de hand is, en jou kant van het verhaal klopt, dan zouden jullie de vriendschap beter kunnen verbreken omdat je dat gewoon niet doet. -volgensmij is er echter wel iets met haar aan de hand, dus again, vraag ernaar.

Dit was mijn tip, laat me weten of je er iets aan hebt.
Mvg, Anon.

Reageer