Vraag

Ruzie

  • 27 March 2018
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb ruzie met 1 van mijn beste vrienden want zij is boos op mij alleen ik weet niet waarom ik wil het goedmaken maar ik durf geen 1ste stap te zetten wat moet ik doen? Want ik wil dat het goedkomt

2 reacties

Hii,

Ik denk dat je toch wel die eerste stap zult moeten zetten.

Je kan gewoon op haar afstappen, je kan ook een andere vriendin vragen waar het om gaat of je kan een briefje of appje schrijven
Veel Succes

~Asy
Hoi,

Als jullie vrienden zijn, moet er wel iets heel ergs aan de hand zijn om jullie vriendschap kapot te krijgen. Als dit gaande was, dan zou je denk ik wel weten waarom ze boos op je is. Ik denk dus niet dat er iets is om bang voor te zijn.

Als je gewoon met een normale toon aan haar vraagt wat er was, dan kunnen jullie er inderdaad over praten. Als je niet boos klinkt o.i.d. is er niks aan de hand. Dan is je vriendin waarschijnlijk wel bereid met je te praten.

Je kunt het gesprek opstarten door een appje of een briefje te sturen, zoals @Asy silivana voorstelde, maar het daadwerkelijke uitspreken kun je beter in real life doen. Zo kunnen jullie elkaar zien en elkaars emoties zien. Op papier/ op app komen dingen namelijk nog wel eens anders over en dat wil je natuurlijk niet.

Succes,
Gr. Pin

Reageer