Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Rot gevoel

Hey,
Ik voel me al een hele lange tijd vest wel rot. Ik heb best veel meegemaakt vroeg vind ik zelf. en daar voel ik me heel rot over. ik durf er niet echt goed met iemand over te praten. ik ben bang dat ze me niet begrijpen of dat ze boos worden. Ik had/heb veel ruzie met mn moeder. is het raar dat ik haar haat. ze sloeg me. en zei dat ik niks kon.
x

3 reacties

Het is nooit leuk om zo iets te krijgen maar als jij een probleem het is het wel beter om er met iemand over te praten. Je moeder die zei dat denk ik uit frustratie het komt heel vaak voor dat mensen toch iets zeggen dat ze eigenlijk niet menen. Ouders (die van mij tenminste) zouden een actie als slaan (nee dat doen ze niet) zouden dat alleen doen om me te laten zien dat ik me mond niet moet opentrekken en dan willen ze meestal dat je even ervan stil word. Ik heb vaak ruzie met mijn ouders, zelf vind ik het raar en vind ik dat ze teveel zeuren maar dat is de leeftijd. Als jij problemen hebt en je wilt dat vertellen zodat ze je zullen helpen dan moet je het gewoon zeggen want ik zou het gek vinden als ze boos worden, je niet begrijpen is echt bijna nooit.
heey terug,http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/tongue.png

dat is erg vervelend voor je, en ik denk dat je tog maar met iemand zal moeten praten en als je dat niet wilt zou je het misschien op kunnen schrijven in een dagboekje ofzo??en als ik vragen mag.. je hebt het de hele tijd in verlede tijd over je moeder..doet ze dat dan nu niet meer?

xxxxen ik hoop dat je er iets aan hebt
@ikke.. ik woon niet meer bij mijn moeder.
xxx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen