Heey iedereen!
Ik wil even zeggen hoe super het is dat je alleen al op dit topic hebt geklikt.
Dat is een teken dat je bereid bent anderen te helpen, of dat je de moed hebt gehad om deze site te bezoeken en te zoeken naar steun.
Ik wil gewoon even zeggen dat ik respect heb voor iedereen die nog op 2 benen staat na wat er ook is gebeurt waardoor je op deze site terrecht bent gekomen. Ik weet dat sommige mensen hier vreselijke dingen hebben meegemaakt. Mensen die verkracht zijn, een dierbare zijn verloren, zichzelf snijden, zich onzeker voelen, een ziekte hebben, gepest worden, mishandeld worden, of nog iets anders, of misschien een combinatie ervan. Maar laat duidelijk zijn: er is sowieso iemand die met je meeleeft, die respect voor je heeft, en die 100% bereid is je te helpen, en iemand die je ook serieus zal nemen als je helemaal in de put zit omdat je goudvis is overleden. Ben jij ook zo iemand? Reageer en laat de mensen die het nodig hebben weten dat ze niet alleen zijn!
X
respect voor iedereen op het kindertelefoon forum!
A
Bladzijde 2 / 2
A
ja echt super
A
ik vind het leuk dat ik mensen kan helpen via dit forum en dat ik geholpen kan worden. dankje voor je respect. respect voor jou ook. leuk idee dit.
A
Ik ben het helemaal met deze topic eens!
Respect voor iedereen op deze site!
Ik probeer te helpen waar ik kan!
XxxxX
Dreamer
Respect voor iedereen op deze site!
Ik probeer te helpen waar ik kan!
XxxxX
Dreamer
A
Ik ben natuurlijk ook bereidom iedereen te helpen!
A
super mooi dat je dit heb gemaakt , zelf snij ik me en word ik gepest , ook door onbekende op straat en in de bus .. elke dag weer
dit geeft me ook weer een beetje hoop 🙂 thanks
dit geeft me ook weer een beetje hoop 🙂 thanks
A
ik ber er ook, voor iedereen die me nodig heeft. ik sneed mezelf en was depresief sinds een week voel ik me wat beter. ik voel weer! ik wil nu ander helpen zo veel mogelijk! ik heb nog een lange weg maar ik ga beter worden! dus als iemand me nodig reageer op een topic of een reactie van mij, ik zal alles doen om je te helpen!! xx Stay Strong, Stay Safe.
A
Ik wil iedereen die ik kan helpen ook helpen bij mij deed niemand behalve mijn moeder maaar daar verzweeg ik dingen voor daaroma wil ik nu mensen helpen zodat zij niet iemand anders worden hun verhaal kwijt kunnen en tips kunnen krijgen IEDEREEN KAN BIJ MIJ TERECHT IK STA VOOR JE KLAAR WIE OF WAT JE OOK BENT
????❤?
????❤?
A
Lekker oud topic ;)
Maar daar gaat het niet om. Het gaat om mensen die hulp kunnen gebruiken. Dus ik zeg: 1 voor allen! Allen voor een op weg naar beter Nederland!
Kan ik al minister president worden? 😃 😉
Maar daar gaat het niet om. Het gaat om mensen die hulp kunnen gebruiken. Dus ik zeg: 1 voor allen! Allen voor een op weg naar beter Nederland!
Kan ik al minister president worden? 😃 😉
A
Ik ben zelf ook depressief en heb ook veel meegemaakt. Maar ik voel me zoveel beter als ik andere mensen kan helpen door een reactie te schrijven op hun bericht. Ik heb respect voor iedereen,en probeer zo goed mogelijk te helpen xx
A
Like
A
Mooi gezegd! Ik ben er voor iedereen hier die op deze site terecht is gekomen!
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.