respect voor iedereen op het kindertelefoon forum!

• 21 October 2012
  • 37 reacties
  • 1780 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heey iedereen!
Ik wil even zeggen hoe super het is dat je alleen al op dit topic hebt geklikt.
Dat is een teken dat je bereid bent anderen te helpen, of dat je de moed hebt gehad om deze site te bezoeken en te zoeken naar steun.
Ik wil gewoon even zeggen dat ik respect heb voor iedereen die nog op 2 benen staat na wat er ook is gebeurt waardoor je op deze site terrecht bent gekomen. Ik weet dat sommige mensen hier vreselijke dingen hebben meegemaakt. Mensen die verkracht zijn, een dierbare zijn verloren, zichzelf snijden, zich onzeker voelen, een ziekte hebben, gepest worden, mishandeld worden, of nog iets anders, of misschien een combinatie ervan. Maar laat duidelijk zijn: er is sowieso iemand die met je meeleeft, die respect voor je heeft, en die 100% bereid is je te helpen, en iemand die je ook serieus zal nemen als je helemaal in de put zit omdat je goudvis is overleden. Ben jij ook zo iemand? Reageer en laat de mensen die het nodig hebben weten dat ze niet alleen zijn!

X

37 reacties

ik ben er voor jullie
xxtam
super! bedankt voor je reactie
nu nog de rest
jep(;       
heey, ik voel me altijd (eindelijk..) een keer goed als ik kan reageren op een topic :)
het gevoel dat je iemand in een nare situatie kunt helpen, maakt me gelukkig.
mensen op dit forum, respect voor jullie, en ik ben er 24/7 voor jullie !

xx Anoniemm_
Top! bedankt voor de reactie
jullie zijn super!!
Ik ben net nieuw, lijkt me leuk om mensen te helpen en over mn problemen te praten :)🆒
Als we elkaar helpen komt het allemaal goed iedereen die hier op dit forum zit heeft hier iets wat hij met anderen wil delen problemen waar hij met anderen over wil praten en wij iedereen op dit forum jong en oud staan voor elkaar klaar iedereen is bereid om te luisteren iedereen is bereid om die persoon te helpen dus samen dragen we allemaal een beetje ons steentje bij x
Als we elkaar helpen komt het allemaal goed iedereen die hier op dit forum zit heeft hier iets wat hij met anderen wil delen problemen waar hij met anderen over wil praten en wij iedereen op dit forum jong en oud staan voor elkaar klaar iedereen is bereid om te luisteren iedereen is bereid om die persoon te helpen dus samen dragen we allemaal een beetje ons steentje bij x

mooi gezegd! 😉
Ik vind het top dat de kindertelefoon bestaat en vind mensen die de kindertelefoon voor de grap bellen echt zielig... Het geeft me een kick als ik merk dat ik mensen heb geholpen dan ben k ff trots op me zelf.

xxx
wouw bedank voor alle reacties! Ik hoop dat mensen die dit lezen, zich misschien meer gesteund voelen, en minder alleen. Hopelijk komen er nog meer reacties(;
ik ben het met je eens, ik heb veel respect voor de mensen van de kinder telefoon, en voor de kinderen hier!!!

ik heb zelf net een chat gestart om de mensen hier achter e bedanken!

ze waren er erg blij mee, en ik heb hier mee weer respect getoond.

Ik vind dit echt een geweldig forum!!!
super dat je dat hebt gedaan! De medewerkers hier mogen ook weleens bedankt worden. X
Ik vind het top dat de kindertelefoon bestaat en vind mensen die de kindertelefoon voor de grap bellen echt zielig... Het geeft me een kick als ik merk dat ik mensen heb geholpen dan ben k ff trots op me zelf.

xxx

heb net nog iemand geholpen en dat geeft inderdaad een heel goed gevoel 😉

xxx

ja dat heb ik ook, ben elke keer blij als ik zie dat er weer iemand geholpen is!,

daarom help ik zoeeel mogelijk mensen.

Verbeter de wereld en begin bij jezelf!
inderdaad het begint bij jezelf!
inderdaad @--veer--
de medewerkers zijn ook vaak online en verdienen ook wel eens aandacht!
xxtam
aan de medewerkers: dank je wel!! vooral voor dit forum omdat ik hier vaak opzit maar natuurlijk ook voor de telefoon voor de kinderen die dat nodig hebben en de chat 😉
Top dat je dit topic hebt gemaakt;).
Aangezien ik ook wat problemen heb wat betreft mezelf, ben ik hier gekomen.
Ik heb het altijd al fijn gevonden om andere te helpen, daarom wil ik later ook graag de jeugdzorg in.;)
bedankt voor je reactie!
X
weetje, ik heb dit pas ontdekt en vind het egt cool om mensen te helpen. kweenie of ik dat doe. misch moet er een soort ''ik steun jou" knop moeten komen. maar ik denk dat we nu in de sociale hoek van het tegenwoordige nederland zitten.
wouw da's echt zo'n mooi idee! net zoals een 'like' knop op facebook, een 'ik steun jou' knop hier! jammer dat dat er niet is, maar ik hoop dat mensen dit lezen en beseffen dat er heel veel mensen zijn die graag willen helpen, die meeleven en die respect voor je hebben omdat je op de kindertelefoon zit.
Respect! Echt waar!
Dankje wel voor het leuke en goede idee 1998born!
We weten niet of dat mogelijk is, maar we gaan het uitzoeken!

Reageer