radeloos, bang, boos, verdrietig

  • 18 July 2019
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Reputatie 1
Badge
iedere verdomde dag blijven mensen me in de gaten houden, met name op school, de docenten volgen me overal en als ik bijvoorbeeld iets te lang op de wc ben denken ze dat ik weer aan het snijden ben, voor de kerst vakantie zijn er met school afspraken gemaakt: snijden op school = de volgende 2 dagen geen school meer voor mij. ik vind school leuk en belangrijk, het een van mijn laaste zo genoemde 'happy places' waar er niet veel van zijn, door dit word school minder 'happy' het was een afleiding maar het lijkt een steeds grotere trigger te worden, door alle prikkels en met mijn pdd-nos en add (lekker alles dubbel op) lijkt het in een bron van angst, woede en verdriet te veranderen!
in de klas zit in altijd achterin, alleen. (daar kies ik voor) maar ik zit daar zodat mensen me met rust laten maar dat doen ze niet! ik weet gewoon niet wat ik moet doen, ook al die labels, ptss, depressie, add, pdd-nos, daar komt waarschijnlijk nog een gedrachts stoornis bij. en dan dan therapie dit en psycholoog dat! ik word gek! en niet te vergeten het snijden! ik wil stoppen maar ik kan het niet, ik wil niet tegen mezelf praten of stemmen hooren maar ik doe en hoor het wel! en dan hebben we nog de man die zich mijn vader noemt!

wat de heck moet ik doen!?

-Depressed-metalhead

1 reactie

Contact opnemen met 113, of via deze pagina met de Kindertelefoon chatten. Ik vind je probleem heel lastig en stel je voor om op je andere topic te reageren, of op dit topic en regelmatig updates te geven zodat ik je makkelijker kan helpen.

Gelukkig voel je je op school veilig.

Reageer