Vraag

Quotes/teksten


  • Anonymous
  • 0 reacties
hey,

ik ben eigenlijk wel benieuwd.
iedereen kent het een favoriete quote of tekst.
zo heb ik er vele, veel over depressie.

mijn vraag was, wat zijn jullie favoriete quotes?

hier 2 van mijn favoriete(en mijn handtekening is mijn favoriet)
Depression only kills you when you let it win

Only person you should judge is the one in the mirror

laat het vooral weten en het kan over van alles gaan, sommige quotes zijn heel motiverend en misschien kunnen we zo elkaar ook een beetje helpen

11 reacties

Oeh, leuk topic.

Mijn all time fave is:

"Now, or not at all"

Kort, maar zit voor mij heel veel betekenis is. In de periode dat ik een depressie had, heeft dit kleine zinnetje er voor gezorgd dat ik professionele hulp ging zoeken. Want als ik het dan niet had gedaan, was het nooit gebeurd en weet ik niet hoe het met mij was afgelopen.

Nu gebruik ik het om mijn uitstelgedrag aan te pakken. Als ik iets wil/moet doen, moet ik het gelijk doen.
Ik heb er ook enkele 😉

"De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest en nooit komen zal" , dat gaat over angsten.
En verder ook die uit mijn handtekening: "Don't judge a book by its cover''

P.s. Ik denk dat dit topic iets beter hoort bij succesverhalen? Maar snap wel dat je het hier plaatst ivm de quotes over depressie, maar ik denk dat je zo juist de positiviteit kunt benadrukken 😉.

Groetjes
Lot
P.s. Ik denk dat dit topic iets beter hoort bij succesverhalen? Maar snap wel dat je het hier plaatst ivm de quotes over depressie, maar ik denk dat je zo juist de positiviteit kunt benadrukken 😉.

Groetjes
Lot



ik twijfelde ook, maar bij succesverhalen denk ik echt aan verhalen dat iemand iets leuks meemaakt, dit subforum hoeft niet altijd negatief te zijn, ook al is het de meeste keren wel zo
Oh god.
Ik heb een hele hoop quotes die ik leuk vind.
Ik heb er ook een paar hier op t forum gezien en toen opgeschreven.

De mooiste quotes vind ik denk ik toch:
In war it doesn't matter who was right only who is left.

Warriors are not the ones who always win, but the ones who always fight

Every day, every hour, turn pain into power

It's garbage can, not garbage can't


Ik kan echt wel uren doorgaan met dit soort quotes 😂
Ik zou ook zeggen dat dit een mooi topic is voor Succesverhalen. Succesverhalen gaat over alle positieve dingen die je wil delen. Wil jij helpende quotes delen, dan vind ik dat een positief ding en dus een succesverhaal 🙂 (Ik had zelf ook een idee zoiets te doen en dat had ik dan onder Succesverhalen te zetten.) Daarbij, dit subforum heet letterlijk Emotionele Problemen en Gevoelens. Het zit zelfs in de naam dat hier eigenlijk geen positieve dingen komen 😂 Maar je hebt ook wel gelijk.

Anyways, leuk topic!!

Mag ik heel Winnie-the-Pooh en House at Pooh Corner quoten? Want ze zijn fan-tas-tisch!!!!!

Oké, om dan maar even een paar super mooie uit te kiezen (sorry, ik kan er echt niet slechts eentje noemen):

Sowieso mijn handtekening:
How lucky am I to have something that makes saying goodbye so hard.

Dit is ook ooit mijn handtekening geweest:
The end of suffering does not justify the suffering, so there's no end of suffering.
~Extremely Loud & Incredibly Close
Niet per se opfleurend, maar wel mooi, vind ik.

People say nothing is impossible, but I do nothing every day.
Pooh quote ofc.

-The things that make me different are the things that make me.
-If you weren't you, then we'd all be a bit less we.
-I thought that I was one of a kind until I looked around at mu friends and realised that they are just as disturbed as I am.
Jep, Pooh quotes.

Nu nog wat gestolen quotes, net als Asy heeft gedaan 😉
Als het leven lijden is en lijden met loslaten verdwijnt, verdwijnt het lijden dan met het loslaten van het leven?
~100Divergent11
We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.
~Mr.S

Ik zou nog kunnen doorgaan, maar dat doe ik jullie niet aan. (Tenzij jullie dat willen?)

Gr. Pin
Hey!

Quotes😍.

Mijn favorieten zijn toch wel:

·Get up. Dress up. Show up. And never give up.

·All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

·The thing about a spiral is, if you follow it inward it never actually ends. It just keeps tightening infinitely.

-Zoë
Ik kan ook echt uren doorgaan met quoten. Vooral omdat quotes iets uitleggen wat je voelt zonder het exact te zeggen.

En ik jat er ook heel veel hier uit de handtekeningen van mensen 😂. Om daarna te vergeten wiens handtekening het ook al weer was 😂

Also. Ik had er nog 2 die ik wou delen.
Deze zijn minder inspirerend dan de vorige. Maar wel nice i guess?

I'm scared to life, but I'm even more scared to die.

En

It is not the future you're afraid of. It's repeating the past that makes you anxious.
de mijne komt uit de film little miss sunshine

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRjqA4dKcIVhu7q1iG1bHbJMeE-RmF1jb62aQ463B4V0u58YZrG eigenlijk doe wat je wilt
heey,
leuk topic!

mijne zijn:

  • Smile in the mirror. Do that every morning and you'll start to see a big difference in your life.
  • Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie
  • Of all the liars in the world, sometimes the worst are our own fears.
  • Happiness is found when you stop comparing yourself to other people.
Reputatie 2
Badge +1

Ik heb er ook enkele

Het leven is geen wedstrijd het is reis.

Iemand die moedig is, is iemand die iets niet durft maar toch doet.

Hakuma matata 

Your future is created nu what you do today, not tommorow.

Hi,

Ik zie dat de auteur zijn account heeft laten verwijderen maar wil toch nog reageren.

Een paar favorieten van mij:

-it's ok to not be ok

-roddelende mensen zijn vaak zelf de saaisten 

-Be yourself and have schijt aan what others think

(Expres slecht Engels 😜)

- you only live once (een hele oude maar nog steeds een goede)

Xxjes

 

Reageer