Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Problemen met vriendje & Mijn ouders

Hey ik hoop dat jullie me hiermee zouden kunnen helpen.
Ik heb een vriendje die in een internaat zit, mijn moeder en mijn zus & broer wisten het. behalve mijn stiefvader. tot vanavond, ik vroeg of ik naar hem toe mocht gaan en hem mee mocht wegbrengen naar zijn internaat samen met zijn ouders. Toen begon mijn stiefvader al van waarheen dan? toen heeft mijn moeder hem alles vertelt. nu is mijn stiefvader helemaal boos op mij en dreigt mij met dat ik hem nooit meer zou mogen zien en dat alles zijn schuld is. mijn gedrag, mijn schoolcijfers. ik zie hem al zo weinig, 2/3 keer per week, en dat is alleen in het weekend. wat moet ik nou doen? Ik wil mijn vriendje niet kwijt, en ik wil ook graag betere schoolcijfers maar mijn niveau is gewoon te hoog! en dat geloven mijn ouders ook niet, want zolang ik goed leer lukt het me wel, zeggen ze. Dat vind ik niet waar, het niveau is te hoog voor me.
Zouden jullie me hiermee kunnen helpen?
Liefs, VerdrietigMeisje

8 reacties

Wooow,
Erg heftig tja, Ga er als eerst rustig over praten met je pa.
Probeer je best te doen om te leren en te laten merken dat je je best doet.
Blijf je vriendje wel bezoeken dat is ook belangrykk.
En wat is er btw mis met je gedrag dan? ik heb zelf ook veel problemen met leraren enzo.
ik kan het met weinig leraren vinden en ben best brutaal maar toch probeer ik mijn best te doen. maar soms lukt het niet

xxx itsmyx
ik zie mijn vriendje 1x per week, soms 2. maar dan heb ik geluk. dus...

Nee, ik zou mijn vriendje ook niet kwijt willen door mijn ouders. Alhoewel, als ik zo door ga, ze HEM de schuld gaan geven van mijn puberteit!

sterkte..
kan je je ouders niet uitleggen dat het echt te hoog is voor jou?
is er niks dat het kan bewijzen??
ik vind ook dat ik op een te hoog niveau zit maar dat heb ik mijn ouders verteld en die zeiden van ja als je denkt dat je het gymnasium niet gaat redden dan ga je volgend jaar maar naar de havo..
misschien kan je je ouders gewoon vertellen wat jij vind en hoe jij er over denkt.

sterkte en suc6!
als het internaat niet zo heel ver weg is kan je miss een x stiekem langs gaan ofzo?
ik zou echt dood gaan als ik mijn vriendje niet meer kon zien!
sterktex
Ja, maar mijn pa is altijd heel snel opge****t en van hem word je gewoon bang als hij boos is! Ik doe ook wel mijn best op school maar ik kan het niveau gewoon niet aan en mijn ouders zeggen ja dan moet je beter leren maar ik kan toch niet meer dan mijn best doen?
x
Wooow,
Erg heftig tja, Ga er als eerst rustig over praten met je pa.
Probeer je best te doen om te leren en te laten merken dat je je best doet.
Blijf je vriendje wel bezoeken dat is ook belangrykk.
En wat is er btw mis met je gedrag dan? ik heb zelf ook veel problemen met leraren enzo.
ik kan het met weinig leraren vinden en ben best brutaal maar toch probeer ik mijn best te doen. maar soms lukt het niet

xxx itsmyx
Dan heb jij het toch ook hartstikke moeilijk?! ik zou hem het liefst elke dag van de week bij me hebben, maar dat kan helaas niet =(
xx
ik zie mijn vriendje 1x per week, soms 2. maar dan heb ik geluk. dus...

Nee, ik zou mijn vriendje ook niet kwijt willen door mijn ouders. Alhoewel, als ik zo door ga, ze HEM de schuld gaan geven van mijn puberteit!

sterkte..
Ik heb het mn ouders al een paar keer gezegt maar ze vinden dat ik mn best niet genoeg doe terwijl ik dat wel doe! zij weten er niks van af..
dankjewel! x
kan je je ouders niet uitleggen dat het echt te hoog is voor jou?
is er niks dat het kan bewijzen??
ik vind ook dat ik op een te hoog niveau zit maar dat heb ik mijn ouders verteld en die zeiden van ja als je denkt dat je het gymnasium niet gaat redden dan ga je volgend jaar maar naar de havo..
misschien kan je je ouders gewoon vertellen wat jij vind en hoe jij er over denkt.

sterkte en suc6!
het is ongeveer 30 km van me af, dus ik zou niet weten hoe ik daar zo snel moet komen 😞
x
als het internaat niet zo heel ver weg is kan je miss een x stiekem langs gaan ofzo?
ik zou echt dood gaan als ik mijn vriendje niet meer kon zien!
sterktex

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen