Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Praat maatje

• 13 juni 2016
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Hey, ik heb geen idee of ik dit hier wel mag schrijven.
Maar aangezien ik soms niet helemaal op en top in mijn vel zit en ik al mijn "vriendinnen" ben verloren aan een ruzie, heb ik soms even een praat maatje nodig. Het liefst een meisje, die misschien zelf ook wat hulp nodig heeft zodat we elkaar kunnen helpen.

3 reacties

Badge +2
Hoi M. Hoekstra,

Wat vervelend dat je niet op en top in je vel zit! Goed dat je het forum van de Kindertelefoon hebt gevonden!
Het is niet de bedoeling dat je via het forum contact zoekt met iemand, maar hier op het forum mag je natuurlijk wel praten met verschillende forumgebruikers over wat je bezig houdt! Op deze manier kunnen jullie elkaar steunen en kunnen meelezers ook profiteren van jullie tips en ervaringen!

Veel plezier op het forum!

Groeten De Kindertelefoon
Hey, ik zit ook niet echt goed in m'n vel ol het moment en zou het ook wel fijn vinden om met iemand te kunnen praten. Misschien kunnen we gewoon op het forum praten, aangezien op een andere manier niet mag? Laat maar horen (:
Groetjes Sanne
Hey, ik zit ook niet echt goed in m'n vel ol het moment en zou het ook wel fijn vinden om met iemand te kunnen praten. Misschien kunnen we gewoon op het forum praten, aangezien op een andere manier niet mag? Laat maar horen (:
Groetjes Sanne
Hey, ik zou ook wel willen mailen als je je mail mag doorgeven via deze site. Ik heb even een nieuwe mail aangemaakt die dan iedereen wel mag mailen, zodat mijn eigen email adres privé blijft. Het mailadres is verwijderd omdat het in strijd is met forumregel 6.

Reageer