Vraag

Please zeg me dat ik nket de enige ben...

  • 4 May 2018
  • 7 reacties
  • 240 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Please zeg me dat ik niet de enige 16 jarige ben die nog nooit heeft gezoend, nig nooit een relatie heeft gehad en nog nooit verliefd is geweest. ? de laatste tijd ben ik heel erg bang dan ik niet in staat ben om van iemand te houden op een manier zoals romantiek of sexueel. Ik weet dat ik nog jong ben, maar iedereen om me heen is al eens verliefd geweest of heeft relaties gehad. En op watsapp vertelde iemand dat die me leuk vond en ik kon het niet terug zeggen alleen maar in een vriendschappelijke manier. Ben ik de enige?

7 reacties

Hey live_meisje538!

Ik snap dat je hiermee zit! Ik heb dit zelf niet, maar ik weet zeker dat jij niet de enigste bent! Ik ben 15,5 en ik heb dan misschien wel een relatie gehad maar dat was meer een kinder relatie waarbij je niet echt verliefd bent. Ik denk eigenlijk ook dat ik nooit echt verliefd ben geweest en ik heb nig nooit gezoend! Dus je bent zeker niet de enigste!?

Ik hoop dat dit een beetje helpt!

~JuSo
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je bent zeker niet de enige. Er is een groot aantal die op hun 16de nog niet gezoend of geen relatie heeft gehad. De meeste zijn wel ooit een keer verliefd geweest, maar als jij nog niemand bent tegengekomen is daar niets mis mee.

Het is ook niet raar dat je het alleen op een vriendschappelijke manier terug zei. Als je iemand niet leuk vind, vind je hem gewoon niet leuk. Daar kan je niks aan doen. Hetzelfde geld voor verliefd worden. Je word gewoon verliefd, dit valt niet te beïnvloeden.
Jooooeeee hiero! Kijk! Ik steek mijn hand in de lucht! Ik heb nog nooit een relatie gehad, ik ben nog nooit verliefd geweest en ik heb nog nooit gezoend. Sterker nog, als ik alleen al denk aan een relatie, zoenen, of andere seksueel getinte dingen de de liefde, moet ik haast overgeven. Nee, ik ben daar echt niet aan toe. Wanneer dat dan wel komt? Geen idee. Morgen, overmorgen, volgende week, volgende maand, volgend jaar, ooit, nooit. Geen idee.

Als ik naar jongens of meisjes kijk, vind ik ze niet knap of aantrekkelijk. Ik heb geen idee of ik op mannen, vrouwen of allebei val.

Het is niet erg als je dit nog niet hebt. Het feit dat jij het wel wilt hebben, betekent in mijn ogen dat het vast wel gaat komen.

Deze gevoelens ontwikkelen hoort volgens mij gewoon bij puberteit en bij sommigen gaat dat sneller dan bij anderen. Ook moet je maar net de juiste tegenkomen waar je dit voor voelt!

Dus rustig aan, het komt wel! En mocht het niet komen, dan is dat nog steeds oké.
Gr. Pin
Pin, ik weet eigenlijk ook niet of ik dat al wil, ergens wel en ergens niet. So confusing
Maar het is ook niet erg dat je dat niet weet. Je hebt genoeg tijd om dat uit te zoeken! 🙂
Hey
Je bent zeker niet e enige
Ik ben bijna 17 en heb bog nooit iets gehad en er zit ook niks aan te komen de komende tijd.
Dus je bent niet de enige
Ik denk altijd
mijn tijd komt nog wel
En als die niet komt dan zal ik alleen nogsteeds gelukkig nnen zijn

Peace
Sportfreak
Hey!

Ik ben 15 maar ik heb ook geen vriend, wel gezoend maar okay niet echt met iemand die ik leuk vind je komt er wrlz bij de ene is het zo ze hebben het al op hen 15e en de andere op 25e of later (ik noemde maar een leeftijd)
Je hebt geduld nodig en je komt er wel.

Xjes!

Reageer