Vraag

pijn

  • 13 May 2018
  • 7 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
He alweer...ik ben 15 jr en heb nu al me moeder verloren..ik voel me zo alleen iedereen uit me klas heeft dan een moeder en ik niet ik word er bijna jaloers van en vandaag was het moederdag ik had het daarom wel heel moeilijk steeds die reclame en posters overal over moederdag en dan denk k dat ik echt ZOOOO graag me moeder weer terug wil ik mis haar zoooo erg ik ga echt kapot vanbinnen ik hield zoveel van haar en ze is weg en al die gevoelens komen niet uit me hoofd ik blijf altijd boos en verdrietig ik heb ALLES al geprobeerd...praten, met vriendinnen afleiding zoeken, met me sport bezig zijn maar serieus niks help ik krijg elke x herinneringen van toen ze er nog wel was en dan stort ik neer en moet ik zo hard huilen, ik kan echt niet meer,ik kan niet eens meer lachen ofz,mijn leven is zwart en alleen maar verdriet IK MIS HAAR ZO ERG...ik wil echt niet meer verder.... Ik weet gewoon niet meer wat ik moet het enigste wat ik wil is me moeder trug en niks anders...wat moet ik doen????

7 reacties

En het is inmiddels al een jaar geleden
Goedenavond lieve Coconutt11,

Heftig dat je je moeder hebt verloren op zo'n jonge leeftijd al. Ik herken dingen, alleen heb ik een andere situatie denk ik, maar komt in feite op het zelfde neer alleen waarschijnlijk (ik weet het niet eens!!!) leeft mijn moeder nog wel. Ik heb geen contact.

Vertel maar, als je vragen hebt, of iets wilt zeggen. Ik luister naar je en ik ben er voor je.
Dat is echt vreselijk. Zelf heb ik nooit familie zó dichtbij verloren, maar wel een goede vriendin. Mijn tip is; bedenk dat ze nu gelukkig is in de hemel, of in ieder geval op een plek zonder zorgen (het hangt er natuurlijk vanaf wat je gelooft). Of het bij jou werkt weet ik niet, maar hier was het toch een rustgevoel dat ik wist dat die vriendin nu op een fijne plek is.
Dat is een hele mooie gedachte van je dat je vriendin op een betere, fijnere plek is dan op de aarde. Dat geloof ik ook! Dat geeft vanbinnen rust als je dat mag weten. Je moet je daar aan ook vast blijven klampen met altijd die gedachten dat ze het beter heeft dan als ze zou leven op aarde. Ze is nu gelukkig.
Als je vragen hebt of echt dingen kwijt wil, mag je altijd hieronder laten weten, ik ben er voor je ook al ken ik je (denk ik) niet persoonlijk.Dat mag je echt van me weten.
Ook al is het 1 en al gezeur, ik ben er voor je en ik hoop dat ik je kan helpen.
He

Julie zijn echt super lief ik ga proberen om gewoon Heel positief er over te denken dat ze het nu beter heeft.

Xx mij
Lieverd,

Ik wens je heel veel sterkte en geluk.
En onthoud: je moeder heeft een veel gelukkiger leven dan op aarde. Ze is nu in een 2e aarde (oftewel hemel) waar alles prachtig is.
Daar is het nog mooier dan dat je ooit zou hopen. En de liefde die ze krijgt van deze en genen is onvoorstelbaar veel, evenals het geluk.

Xx

Reageer