Vraag

piekeren

  • 8 June 2019
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey

ik heb al eerder een bericht op het forum geplaatst dat ik bang ben voor mijn broer maar er zitten nog een maar dingen vast

  1. Ik pieker heel veel als ik weet dat ik met mijn lievelings docent ga praten berijt ik al een heel gesprek voor in mijn hoofd. Waarom ? Dat lees je in 2
  2. ik ween heel snel als ik ga praten met mijn leerkracht die naar me luistert dan huil ik veel omdat ik al heel veel heb meegemaakt
  3. ik heb een heel laag zelfvertrouwen ik denk alleen maar negatief bv . ik durf niks te sturen naar mijn lievelings leerkracht omdat ik bang dat ik haar tijd in beslag neem en haar verveel .
ik dat alles komt omdat mijn ouders zijn gescheiden ik al 8 psygolgen heb gehad die niks doen .
Ik wil een mail sturen om nog eens te praten maar ik durf niet want ik heb al donderdag met haar gesproken . Ik zou dan dinsdag met haar kunnen spreken want maandag hebben we vrij . Woensdag is er geen middag speeltijd. Donderdag en vrijdag zijn het examens en de volgende week trouwens ook .
Dus wil er iemand me tips geven of me een reden geven waarom ik haar niet stoor enzo want ik wil het wel maar durf het niet

groetjes

1 reactie

Het is haar taak om een leerling te helpen, en bedenk zij helpt je al vaak met afspraken, plus wie zou iemand nou verdrietig willen laten zijn dat wil je toch niemand aandoen stap gwn op haar af
En vraag om een gesprek ze gaat het vast wel aan en anders. Vraag je of ze je tijdens de les kan helpen

Reageer