Vraag

persoonlijksheidsstoornis/borderline?

  • 18 August 2019
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey ik denk dat ik een pss heb of borderline

ik voel dus bijvoorbeeld dat er meer dan 1 persoon in mijn lichaam zit bv. ik heb iemand in me zitten die vaak zegt dat ik mensen moet vermoorden of pijn doen dat hou ik dan soms voor een paar uur tot paar dagen vol en dan komt de normale ik weer terug die dat niet wil doen, ook altijd als ik droom ben ik iemand anders dan mezelf vroeger hoorde ik ook stemmen in mijn hoofd. ik heb ook last van spontane stemmingswisselingen en heb ook best last van paranoia vooral s'nachts ik denk dan altijd dat er iets in mijn kamer is en soms zie ik ook dingen bijv shaduwen maar dat is altijd maar voor heel kort.

weet iemand wat dit is en wat ik kan doen?
ik wil graag hulp vragen maar ik weet niet hoe

1 reactie

Hey!
Ik snap dat het erg lastig is.
maar het lijkt mij vrij lastig als een deel van je mensen pijn wilt doen en het andere deel niet.
ik denk wel dat je hulp nodig hebt, en dat kan door bijvoorbeeld met een psycholoog te praten.
Ik weet vrij zeker dat zon persoon je begrijpt en je kan helpen of door verwijzen naar andere betere hulpdiensten.
maar ik zou het er eerst over hebben met je ouders.. als je het echt niet wilt vertellen kun je het beste zeggen dat je graag een psycholoog wilt zien.
Als je ouders vragen waarom kun je zeggen dat je er niet met hun over wilt praten of dat je dat juist heel lastig vind.

ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen, en heel veel sterkte!
hou je me op de hoogte van hoe het met je gaat?
groetjes A❤️

Reageer