Skip to main content

Ik heb periodes dat het prima gaat en ongeveer 1x per maand of meer zijn er dan een paar dagen dat het heel slecht gaat, ik wil dat met niemand praten en het liefst zit in mijn kamer. In die periodes kan ik ook erg gemeen en kortaf zijn en negeer ik mensen, maar op het moment boeit het me niet of ik vind het zelfs vermakelijk en grappig in met andere mensen hun gevoelens te spelen.. als ik dan weer uit die periode kom heb ik er enorm veel spijt van en probeer ik de schade te herstellen met

‘sorry en ik zou het de volgende keer niet meer doen’

Maar op zo’n moment boeit het me helemaal niks dus het gebeurt toch weer. Het is gwn een cycle.

Wat is dit en hoe kan ik mezelf verbeteren en liever zijn?

Hoi @Justagirly ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Yasmin (De Kindertelefoon) 

Hii! 

Ik heb dit ook weleens heel erg vervelend, echt precies wat je omschrijft!

Mijn tip is om er dan aan te denken van: hoe voel ik me na deze periode? Die andere keren had ik spijt..

En praat er met iemand over, dit kan met je moeder zijn, je beste vriend(in), je mentor of met de kindertelefoon! Wel iemand die je vertrouwt. 

En de laatste tip is: waarschuw mensen als je in deze periode zit. Dan weten zij waarom het zo is.

Hopelijk heb je hier wat aan, en weet dat je niet alleen bent <3

(Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Dankjewel, voor de tip, ik ga het de volgende keer als zoiets gebeurt proberen. 👍

Geen probleem <3

Reageer