Beantwoord

Penislengte en groei lichaam (Jongens en meisjes)

  • 10 January 2019
  • 9 reacties
  • 1486 Bekeken

Badge
Yow iedereen, Ik ben een jongen 13 maar ik ben nogal klein voor mijn leeftijd 1m50. En soms als ik naar mijn penis kijke in ruststand bedenk ik me hoe ie zo klein kan zijn ongeloofelijk soms echt 2 of 3 cm in stijf 7cm bij medisch onderzoek op school hadden de artsen nooit iets gezegd dat er iets mis is dat mijn lichaam trager groeit.
Ik krijg wel overal veel haar dus mijn pubertijd is er wel .Maar ik maak mij echt zorgen.
Mijn moeder zegt dat ik mijn spurt wel zal krijgen ik vrees er voor.
Ik denk dat ik altijd klein ga zijn mijn vrienden durven er al is een grapje over te maken. Ik heb geen idee hoe ik hier op moet reageren. Soms hoor ik meisjes van mijn klas iets zeggen over dat ik een kleine heb. En dan hun grote fantasie dat raakt mij het meest.
Maar dan soms willen ze persee met me mee fietsen en die dingen en zijn ze superaardige vriendinnen. Ik wil niet opscheppen maar ik ga regelmatig op date en ga evenveel met jongens om als met meisjes. Dat doet me dan weer goed. Ik vind ook een meisje leuk en word mega snel jaloers maar hou het wel altijd voor mezelf de jaloezie en gun mijn vrienden dat meisje ook wel ga er niet moeilijk over doen!
Ik voel me zo klein tussen mijn vrienden en ik ben niet super zeker over mezelf. ik ben bang dat ik nooit een vriendin ga hebben omdat ze altijd 2 koppen groter zijn. Ik weet echt niet wat ik moet doen iedereen denkt dat ik het leuk vind ofzo klein zijn en maakt er maar een grap van. Aan zelfmoord heb ik wel eens gedacht, maar dan heb ik het gevoel dat ik me zo aanstel. Ik heb niks liever dan aandacht en zo 1 opmerking maakt me helemaal stuk. Weet iemand hoe ik hier mee kan omgaan of dat ik nog echt kans maak op een grote groeispurt en mensen ga inhalen hoe ik moet reageren op die opmerkingen en flauwe grappen? Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 January 2019, 15:36

Bekijk origineel

9 reacties

Hey Bobby

Je leeftijdsgenoten zijn groter, en dat maakt je wat onzeker. Ik kan me voorstellen dat het lastig moet zijn als je vrienden eerder hun groeispurt hebben gehad. Hier kan je echter weinig aan doen. Ik vermoed dat je zal moeten afwachten.

Als je je zorgen maakt, kan je steeds de huisarts raadplegen. De huisarts kan advies voor je hebben, bv. in verband met het omgaan met opmerkingen. Je zou, als een vriend zo'n opmerking maakt, kunnen aangeven dat je dat niet fijn vindt. Als een vriend ziet dat je zulke opmerkingen niet grappig vindt, zou hij ermee moeten stoppen.

Is er een vriend(in) waar je dit mee zou kunnen bespreken? Die vriend(in) kan naar je luisteren, en eventueel voor je opkomen als je een nare opmerking krijgt. Verder kan je ook steeds terecht bij de KinderTelefoon. Als je graag bij iemand terecht wilt, of die nare gedachten i.v.m. zelfmoord komen op, kan je contact met ze opnemen.

Weten je ouders dat je hier zo mee zit? Je moeder zei dat je groeispurt wel zou komen, maar misschien is het fijn om haar eraan te herinneren dat je er nog steeds mee zit. Steun van thuis uit voelt vast goed.

Groetjes
Kenshin
Badge
Dankjewel voor dit antwoord ik ben er zoveel door geholpen. Al mijn vrienden zijn in de groep stom om dat ze iemand nodig hebbem om te vernederen om zelf sterker in hun schoenen te staan. Maar als ik ze apart spreek zijn ze zo een fijne mensen en ik heb nu een vriend waar ik alles tegen kan zeggen hij vertelt ook zijn problemen en als iemand mij of hem vernederd beschermen we elkaar dat gevoel is geweldig we zijn verliefd op het zelfde meisje maar dat weet hij niet hij zegt dat hij op haar is maar ik heb dat nog niet gezegd het doet me zo een pijn om hun zien samen te komen maar ik gun het hem want hij is zo een goede vriend ik probeer hem zelfzeker te maken en proberen dat ze een mooi koppel zouden zijn maar iedere keer dat ik dat zeg breekt mijn hart.
Maar voor zo een goede vriend die mij zo goed helpt gun ik het besye voor hem bedankt voor de raad heb het met mijn vrienden over gehad ik weet niet hoe ik je moet bedanken . Ik ben zeer blij maar ook verdrietig ik weet zeker dat dit de mooiste tijd van mijn leven word
Erg fijn dat je bij een goede vriend terecht kan 🙂 Goed dat jullie voor elkaar opkomen, en over alles kunnen praten.

Jullie zijn verliefd op hetzelfde meisje, maar hij weet niet over jouw gevoelens voor haar. Ik kan me voorstellen dat het pijn moet doen om hen samen te zien 😐 Wel heel mooi dat je je vriend dat geluk gunt. Cijfer jezelf echter niet teveel weg, want ik vermoed dat je vriend dat niet zou willen.

Dat je aangeeft dat je je geholpen voelt op het forum, is een mooie bedanking. Je kan hier steeds terecht met alles waar je mee zit :)

Groetjes
Kenshin

Dankjewel voor dit antwoord ik ben er zoveel door geholpen. Al mijn vrienden zijn in de groep stom om dat ze iemand nodig hebbem om te vernederen om zelf sterker in hun schoenen te staan. Maar als ik ze apart spreek zijn ze zo een fijne mensen en ik heb nu een vriend waar ik alles tegen kan zeggen hij vertelt ook zijn problemen en als iemand mij of hem vernederd beschermen we elkaar dat gevoel is geweldig we zijn verliefd op het zelfde meisje maar dat weet hij niet hij zegt dat hij op haar is maar ik heb dat nog niet gezegd het doet me zo een pijn om hun zien samen te komen maar ik gun het hem want hij is zo een goede vriend ik probeer hem zelfzeker te maken en proberen dat ze een mooi koppel zouden zijn maar iedere keer dat ik dat zeg breekt mijn hart.
Maar voor zo een goede vriend die mij zo goed helpt gun ik het besye voor hem bedankt voor de raad heb het met mijn vrienden over gehad ik weet niet hoe ik je moet bedanken . Ik ben zeer blij maar ook verdrietig ik weet zeker dat dit de mooiste tijd van mijn leven word

Hoi, @Bobby,

Wat goed dat het beter ging? Zou je ook even willen zeggen hoe het nu is, ik zou je altijd kunnen helpen!

Groetjes,

Wereld

Badge

.

Badge

Dankjewel voor dit antwoord ik ben er zoveel door geholpen. Al mijn vrienden zijn in de groep stom om dat ze iemand nodig hebbem om te vernederen om zelf sterker in hun schoenen te staan. Maar als ik ze apart spreek zijn ze zo een fijne mensen en ik heb nu een vriend waar ik alles tegen kan zeggen hij vertelt ook zijn problemen en als iemand mij of hem vernederd beschermen we elkaar dat gevoel is geweldig we zijn verliefd op het zelfde meisje maar dat weet hij niet hij zegt dat hij op haar is maar ik heb dat nog niet gezegd het doet me zo een pijn om hun zien samen te komen maar ik gun het hem want hij is zo een goede vriend ik probeer hem zelfzeker te maken en proberen dat ze een mooi koppel zouden zijn maar iedere keer dat ik dat zeg breekt mijn hart.
Maar voor zo een goede vriend die mij zo goed helpt gun ik het besye voor hem bedankt voor de raad heb het met mijn vrienden over gehad ik weet niet hoe ik je moet bedanken . Ik ben zeer blij maar ook verdrietig ik weet zeker dat dit de mooiste tijd van mijn leven word

Hoi, @Bobby,

Wat goed dat het beter ging? Zou je ook even willen zeggen hoe het nu is, ik zou je altijd kunnen helpen!

Groetjes,

Wereld

Hoi, ondertussen ben ik 16 zit in mijn 5de middelbaar. Ik ben nogsteeds de kleinste, maar iedereen heeft respect nu voor mij en soms zelfs schrik. Je lengte heeft er weinig mee te maken besefte ik na mijn laatste reactie, alles is zelfvertrouwen en respect afdwingen. Ik doe een uitdagende richting, ik heb veel vrienden, zelfs bij meisjes voel ik dat ik een grote naam heb. Elke vrijdag strontzat plezier aan het maken en tijdens week focussen op studies. Mijn leven loopt vlotjes en ik heb niks te klagen zou nooit iemand anders willen zijn. Als ik dezelfde loser als vroeger was gebleven had ik hier nooit gestaan. Toen hebben jullie  me geholpen nu kan ik het wel zelf aan, zelfvertrouwen is key, bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +3

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Badge

Ik ben zelf nu 14 en 1,61 cm lang en mijn penis is 17 cm ze groeien beiden apart je kan langer worden maar dan groeit je penis niet altijd maar maak je geen zorgen over wat die meiden zeggen er zijn veel meiden die dat oke vinden.

Badge

Mijn pimel is 14 cm stijf en 9 cm slap

Reageer