Pedo leraar

  • 20 December 2011
  • 10 reacties
  • 4200 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi mensen die dit lezen
Ik heb een wiskunde leraar en ik vind hem eng hij doet heel pedo achtig enzo...
Hij knipoogt steeds naar een vriendin van me, maar echt ALLEEN naar haar!
En hij stuurde een andere vriendin er laatst uit omdat die vroeg wat ze moest doen,
En toen moest ze na de les terug komen en ik stond daar buiten te w8en en
toen hoorde ik dat ie zei van "jaa, ik stuurde je er uit omdat het allemaal even
te veel werd, met al die stress enzo, en misschien licht het aan mij,
maar ik krijg het GEVOEL dat jullie onrespectvol tegen me zijn,
en dat jullie me niet VERTROUWN. "
Ik had toen echt zo iets van : AAAAAAH!
En nee, we vertrouwen hem niet. laatst moest ie iemand achter mij helpen,
ging die op de tafel naast mij zitten, naar voren gebukt voor dat meisje achter me.
schoof ie zo steeds meer naar mij en ik zat aan de raam-kant dus ik vond 't echt eng!
En ik zei het tegen mijn ma maar die vond (op de ouderavond) dat hij juist heeel aardig was en
dat ie het beste met ons voor heeft...
hebben jullie tips of ervaring met dit soort dingen? xxx

10 reacties

Hi

mijn duistleraar is ook zo. Hij zegt tegen meisjes dat ze knap en mooi en lief zijn. Hij komt bijna elke les langs my zitten. En kijkt mij dan eng aan. Ik vertrouw hem niet. Hij zegt ook dat ik beter ben dan iedereen. Ik vind hem echt eng.
Bij mij op school bij bio ik moest is een toets inhlen dat moest ik afsprekn dus ik pakte mijn agenda hij kwam achter me staan en keek over me heen naar mijn borsten
Dat is vervelend, ik had vorig jaar een informaticadocent die (denken wij) pedo is. Hij hing namenlijk altijd bij meiden tijdens uitleg met zijn hoofd over je schouders en legde zijn hand op je hand op de muis om iets te laten zien. Een meisje heeft hij een KUS gegeven op haar wang omdat hij vond 'dat ze goed haar best deed' jaja. En bij een meisje heeft hij naar binnen gekeken en zijn hand op haar kont gelegd voor een paar secondes. Op een gegeven moment lieten wij alleen nog maar de jongens dingen vragen omdat elk meisje bang voor hem was!
hoi,

als hij verder gaat dan dit. dus echt aanraken enzo. zou ik zeggen ga naar mentor of vertrouwenspersoon.

die hoort het serieus te behandelen!
Ik zou erover praten met een vertrouwenspersoon als het erger wordt. Hij mag natuurlijk geen misbruik maken van zijn machtspositie!
Hoi Tamhead

ik snap hoe jullie je voelen (jij en je vriendin)

bij mij op school is er een gymleraar die pedo is! hij is al een keer geschorst omdat hij een meisje heeft aangetast. alleen ze hebben hem weer aangenomen omdat ze niemand anders konden vinden. ik ben slecht in gym en had een onvoldoende en terwijl ik een gymoefining moest doen keek hij naar me maar ik zag dat hij lager als mijn gezicht keek. ik werd best wel rood en mijn vriendinnen zagen het ook. als ik iets niet kan pakt hij mijn hand en laat mij de goede houding zien. ik vind dat erg vervelend. maar voor die opdracht waar ik een onvoldoende voor had heeft hij me een 6 gegeven. ik zei aan hem: maar ik had toch een 5 en hij zei:nee je hebt een 6 je deed goed je best. maar hij geeft nooit hoogerde cijfers als je je best doet.


onze docenten denken dat dit nep is. kan ik nu geen hemdje meer aan. want ik moest laatst bukken en toen had ik inkijk. ik vind hem echt eng en alle meisjes zeggen het. hij is ook wel is in de kleedkamer geweest van de meisjes. dat doe je toch niet dat was niet bij mij in de klas.

als het erger word zou ik naar een vertrouwingspersoon gaan.
Ik heb geen tips..maar onze techniek leraar doet dat ook..Hij schijnt zich zelfs af te trekken in het opberghoek..YASSES!
Ik hoop dat ie je niks doet en ik wens je succes!
Zodra hij wel wat doet gelijk naar directeur, ouders & politie..
Ik weet het kan moeilijk zijn..maar anders gaat hij miss verder ;p
Mijn mentor is vele male erger. Hij maakt seksistische opmerkingen en hij zegt dat het alleen maar 'grapjes' zijn. En ook heel vaak komt hij te dicht bij je, heel eng.
Hoi! Ik snap dat je er zo over denkt, maar nogsteeds zijn de signalen niet overduidelijk! Ik zou zodra hij een seksueel getinte opmerking maakt, of als hij iemand aanraakt direct aan de bel trekken. Als er dan een gesprek komt, kan je al deze signalen er nog bij opnoemen, maar dat je het toen nog niet zeker wist. Bij ons op school is er ook zo'n leraar, die eigenlijk indirect aan een meisje vroeg of ze zichzelf kon vingeren. Zij is toen direct naar de rector toe gegaan, maar helaas bleef het toen bij een waarschuwing.

Weet nie

Reageer