Vraag

Paranormale gaven

  • 27 May 2019
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vroeg me af of jullie ook met paranormale gaven zitten (het begon op mijn 13), ik ben nu 14 en zie aura's, communiceer met engele, voel gedachte en gevoelens aan, voel geeste, af en toe helderhoerend, soms een visioen gehad, ben een healer,... Soms heb ik het hier best moeilijk mee omdat er heel vaak kleine dingen bijkomen, ik voel me ook helemaal niet thuis op de aarde, ik heb heimwee naar iets dat niet bestaat, ik zoek iemand zoals mij die mij hiermee kan helpen, en mij kan begeleiden, en vice versa. Dus mijn vraag luidt: Hebben jullie deze dingen ook en kunnen jullie mij tips geven om hiermee om te gaan?

1 reactie

Lieve Christinev700,

Komt mij heel bekend voor. Ik had hier ook echt last van en ben toen naar iemand gegaan die me kon helpen. Het werd alleen maar erger en ik was doodsbang in het donker, om te slapen of te douchen. Overal “zag” ik “iemand”. Ik ben gaan studeren bij Jehovah’s Getuigen en ik was eerst best boos dat “ze daar niet in geloofden”. Maar hoe meer ik me ging verdiepen in het onderwerp, kwam ik erachter dat het zo was. Ik heb nu nergens geen last meer van en “zie” niks meer. Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat je hier voor openstaat, maar mocht je interesse hebben, kijk dan gerust op jw.org daar staat heel veel informatie, ook over dit onderwerp.
Uit eigen ervaring weet ik dat het heel veel scheelt en ik ben niet meer bang maar heb juist rust.

Veel sterkte en liefs

Brown Eye

Reageer