Vraag

paranormaal begaafd

  • 13 April 2022
  • 6 reacties
  • 166 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoi, dit gaat misschien raar over komen, omdat de meeste mensen hier niet in geloven, maar wou het wel ff vragen. Ik ben paranormaal begaafd, want ik voel altijd de sfeer ergens en voel ook hoe andere zich voelen. Ik heb twee vragen ik ben dus naar een paragnost geweest, omdat ik zeker wou weten als ik paranormaal begaafd was en wat bleek dat ik het ook ben, maar mijn vraag is hij zegt het is verstandig om dit nog niet te delen, want het kan vervelend voor jou uitpakken op jou leeftijd(ben15), maar toen ik daar wegging dacht ik van maar waarom kan dit vervelend uitpakken. Mijn tweede vraag is ik word heel snel moe omdat ik de gevoelens van een andere persoon voel. Heeft iemand ook een gave zo ja hopelijk heb je hier dan een antwoord op: hoe kan ik daar mee beter leren omgaan, omdat ik zo snel moe raak. 


6 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik wist niet zeker in welk onderwerp ik het moest zetten

Reputatie 3
Badge +1

Hey ik ben ook paranormaal begaafd.

Voor mij is het altijd een soort vloek geweest omdat ik de meest traumatiserende dingen zie en niemand het gelooft of me kan helpen. Het is inderdaad heel vermoeiend maar als het mentaal goed met me gaat (nu niet heheh😭) kan ik het een soort van uit zetten en al de energieën en gevoelens van ander kan ik dan wegsturen. Dat kan ik alleen als ik me goed kan concentreren. Ik denk dan heel sterk aan iets anders dan de gevoelens of wat dan ook van een ander. Dit is trouwens wel erg moeilijk en ik moet zelf nog veel oefenen. 

Badge

Het belangrijkste is dat je niet bang bent voor geesten! Zelf kan ik communiceren met geesten via een lamp of lichtje en ruik de geur van bekende overledene en daar ben ik heel blij mee omdat ik niet bang ben! Geesten kunnen je niks doen je moet maar net geluk hebben dat je het voelt dat je wordt aangeraakt en als je dat voelt huur dan Ghostbusters in om te kijken wat voor geesten het zijn

@iemandanoniem 

Hi ik ben ook begaafd mijn moeder is een meduim (kan toekomst zien soms) en ik heb zelf dat ik dan aan iets randoms denk en dan zie ik het ergens terug in de dag. Gisteren had ik het over de IKEA en 2 minuten daarna zag ik de IKEA reclame op tv. Heb dit heel vaak dan denk ik bvb aan lays chips of iets anders en opeens zie ik het op tiktok. Ik snap wel dat het soms vervelend kan zijn en je zeker het bij je moet houden als het nog niet goed voelt. Hoop dat mijn ervaring ietsje oplevert voor je 

Groetjes mij

 

-onnodige quote verwijderd, kindertelefoon-

 

 

 

Badge

Hey ik ben ook paranormaal begaafd.

Voor mij is het altijd een soort vloek geweest omdat ik de meest traumatiserende dingen zie en niemand het gelooft of me kan helpen. Het is inderdaad heel vermoeiend maar als het mentaal goed met me gaat (nu niet heheh😭) kan ik het een soort van uit zetten en al de energieën en gevoelens van ander kan ik dan wegsturen. Dat kan ik alleen als ik me goed kan concentreren. Ik denk dan heel sterk aan iets anders dan de gevoelens of wat dan ook van een ander. Dit is trouwens wel erg moeilijk en ik moet zelf nog veel oefenen. 

Hey, ik geloof je je bent niet alleen. Ik heb ook hele erge dingen gezien etc. Er zijn weinig die me geloven, alleen de mensen bij wie ik dingen zag of mijn gaven heb gebruikt etc. Maar je bent zeker niet alleen!! ❤️ Het komt goed, wat ook helpt is koud water over je voorhoofd doen water reinigd

Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

Hey ik ben heel erg paranormaal begaafd en ik weet ook waarom. Mensen zullen die bijna nooit geloven en soms zelfs willen dat je een psycholoog gaat praten omdat ze denken dat je gek bent. Je gaven heeft net zo veel minpunten als plus punten. Zo heeft de mijne er voor gezorgd dat ik meerdere keren zag hoe de sterfdag van mijn moeder zou verlopen, maar doordat ik het zag heb ik het alle keren tegen kunnen houden. Het is erg naar om die dingen te zien. Gelukkig zijn jou gaven (nog) niet zo sterk. Als je moe word of hoofdpijn hebt, ga dan ergens alleen zitten het beste voor mij was in het donker dan voel je geen menselijke energieën. Ook helpt het om je hoofd eens per dag of vaker te spoelen met water. Gewoon je handen onder de koude kraan en over je gezicht heen doen op je voorhoofd ergens tussen je ogen in het midden, want daar zit paranormale hoofdpijn voornamelijk. (Ook niet paranormale mensen hebben daar soms hoofdpijn maar die hoofdpijn is anders). En wat ook kan helpen is een rustig persoon opzoeken, wat verder geen pijn heeft. En dat persoon zijn energie op te nemen. Op zich steel je dan de energie van een ander, ik weet niet of jij dat ook kunt maar ik kan zowel waarnemen, als geven en stelen. Zo kan ik mijn hoofdpijn als ik het zou willen overzetten op een ander persoon. En de energie op/in/rond het hoofd van de ander zonder pijn er in zelf overnemen. Alleen vind ik dat niet eerlijk dus neem ik vaak energie van iemand die sterk is om mijn eigen hoofdpijn te helen. Gaven hebben zoals ik zei altijd voor en na delen. Leer met beide om gaan en dan komt het goed. Als je meer vragen hebt gewoon stellen. 😊❤️

Reageer