Vraag

Ov 3 Kaarten kwijt

  • 27 June 2018
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik heb een kut probleem 3 ov kaarten kwijt in 2 weken tijd en heb gezeik thuis met dat en zulke dingen gebeuren altijd bij mij ik weet niet meer wat ik wil of wat ik nog moet doen

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Vervelend dat je ze steeds kwijtraakt. Misschien kun je een hoesje voor je telefoon aanschaffen waar je hem in doet zodat je hem nooit eruit hoeft te halen. Dan kan je hem ook niet kwijtraken. Vergeet niet het saldo van de kaarten terug te vragen als je dit nog niet gedaan hebt.
De gemeente betaalt het maar ben twee blauwe kwijt
Als jij regelmatig last hebt van het verliezen van je OV-kaart, is het misschien een idee iedere keer losse kaartjes aan te schaffen?

Je kunt ook je pasje altijd op dezelfde plek neer proberen te leggen, bij je sleutels of schoolpas. Vervolgens plak je een briefje op de koelkast met daarop waar je 'm kan vinden.

Anders kun je ook je ouders vragen je OV-kaart bij te houden op een bepaalde plek en als je weer thuiskomt, dat je hem dan soort van weer 'inlevert'.

Gr. Pin
Had altijd hoesje waar ik hem in had maar die is weg
Wellicht is het handig dan een nieuw hoesje aan te schaffen, als dit ervoor zorgt dat je de pas dan niet verliest?

Reageer