Out of control soms..


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb spijt als ik wat deel hier ofzo...
Sorry dat ik dat zei...
Ik voel me zo onveilig ofzo hier.. Omdat ik dit niet helemaal ken, ik heb dit van een mevrouw of meneer van de kindertelefoon in de chat dit gekregen zodat ik misschien iets kwijt wil raken ofzo.

Ja.... wat dom dat ik dat zei... maar het is gewoon zo verschrikkelijk dat mijn leven zo raar en pijnelijk is... ik zal niet veel delen hier...
Het spijt me dat ik dit zei allemaal.. waarom voel ik me best vaak schuldig voor dingen ofzo.... ik voel me of ik mijn weg kwijt raak ofzo..

Ik hoop echt dat iemand dit begrijpt wat ik voel of zeg wat ik zeg... sorryyyy als iemand dit totaal niets snapt ervan..😔

Het is weel goed als iemand dit niet begrijpt..🙂

13 reacties

Ssorry dat die titel niet niet bij past😟

Ik wilde een andere titel.. maar Dit ging automaties wat soort titel ik wilde, ik bedoel ermee met dat ik het zelf bedacht enzo.. maar past niet echt goed bij wat ik zei...
Nogmaals sorry 😞
Hey!

Ik zie in jouw bericht heel vaak sorry staan.
Je hoeft je er zeker niet voor te verontschuldigen, het is juist enorm goed dat je de stap hebt gezet om hier naar het forum te komen ondanks dat dit voor jou best moeilijk was.

Je vindt je leven raar en pijnlijk. Hoe komt dat? Zijn er bepaalde dingen waar jij je zo slecht door voelt?
Ik snap best wel hoe je je voelt hoor. Je hebt het gevoel volledig de weg kwijt te zijn en je weet niet goed wat je met je (overvolle) hoofdmoet aanvangen soms, omdat je je vaak nogal slecht voelt... Klopt dat als ik het zo zeg?

Het kan heel eng zijn om dingen hier te delen, maar ik zou het heel moedig van je vinden als je dat toch zou doen. Als je ons wat meer informatie geeft over wat moeilijk gaat voor jou kunnen wij jou beter helpen.
Je bent hier helemaal anoniem en niemand weet wie jij in het echt bent, je hoeft je er dus zeker geen zorgen over te maken.
Er komen hier op het forum een heleboel topics voor. Kleine problemen, grote problemen, succesverhalen, vragen om tips en nog een heleboel andere dingen. Iedereen heeft het recht om hier een topic te starten als hij/zij graag iets wil delen met leeftijdsgenoten. Jij dus ook!
Misschien voel jij je er comfortabeler bij eerst wat rond te kijken hier op het forum, en dan wat meer te vertellen over wat je dwars zit?

Groetjes
Lot
Dankjewel Lot...

Maar wat gister ik niet wist wat wil vragen aan de kindertelefoon want ik weet wel denk ik dat hun deze site het beste weten wat en waar ik moet zoeken voor iets.. (zoiets).
dus ik probeerde dat te vragen aan de telefoon... maar opeens had ik niet eens echt gelachen ofzo... een mevrouw van de kindertelefoon zei dat ik lachte omdat ze dacht dat ik voor de grap deed.. maar ik zei dat ik dat niet zo had gelachtlen enzo... en zei ook nog Sorry enzo.. en toen opgehangen.... Ik wiste Niet eens wat er was gebeurd... en toen een soort psychische aanval gekregen.. en huilde wat omdat ik niets meer snapte wat er was gebeurd enzo... en dus ben ik ook erg bang om ooit de kindertelefoon te bellen...

Mat er zijn ook an deere dingen wat ZOWIEZO erger zijn dan dat.. maar ik zal niet echt daarover praten.

Groetjes Jade.
Jammer dat je een slechte ervaring had met bellen naar de KinderTelefoon.
de KinderTelefoon wil zo min mogelijk tijd verspillen aan flauwe grappenmakers, en vaak is het zo dat deze grappenmakers dan stilletjes lachen o.i.d.
Het is niet fijn dat jij foutief voor zo iemand werd aangezien.
Ik snap dat je nu wat angstig bent om nog eens terug te bellen, maar ik zou je toch aanraden het nog eens te proberen. Waarschijnlijk bel je dan met iemand anders, en deze situatie zal wel niet opnieuw voorvallen.
Als je je niet comfortabel genoeg voelt om te bellen kun je ook steeds chatten met de KinderTelefoon!

Wat houdt je tegen om hier over de dingen waar je mee zit te praten?

Groetjes
Lot
Reputatie 3
Badge +2
Beste JadeGameSetPlay,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je dit hebt moeten meemaken aan de telefoon. Wat xLotx hierboven zegt is inderdaad helaas waar. Er zijn veel kinderen die grapjes uithalen aan de telefoon en de desbetreffende medewerker heeft dat waarschijnlijk gedacht in jouw geval, onterecht. Je moet weten dat we helemaal niet gek of raar vinden bij De Kindertelefoon en we willen je daarom ook uitnodigen om het nog eens te proberen! En zoals xLotx ook al benoemde, mag je ook altijd komen chatten. Je bent van harte welkom en we helpen je graag alsnog op weg.

Groetjes,
Willemijn (De Kindertelefoon)
Ik weet wel Lot en Willemijn dat het niet raar is ofzo met dat gedoe over dat andere wel grapjes maken enzo..

Maar ik heb dit zoiets nooit meegemaakt dat ik het heb gedaan of wat dan ook....

Dat was wel voor de eerste keer dat dit bij mij is gebeurd.

Ik was wel en ben echt nog paniekerig.. maar ik wil ook niet chatten bij de kindertelefoon site daar...
Dat ben ik echt nog bang ervoor..
+wat paniekerig...

WAAROM HEB IK DIT MEEGEKREGEN IN MIJN LEVEN!!!

😭😭😢😭😭😰🤯😩😩

Sorry... want ik meen ook die zoveel emojis...

Sorry😞😞😟

+Ik voel me GESLOOPT in 100stukkje...😅
Maar ik kan niks eraan doen dat paniek en psychische gedoe heb...
Ik voel me met DIT of ik woedeaanvallen heb ofzo als ik wat panniekerig ben, sorry daarvoor.

Daarom zeg ik ook vaak mijn verontschuldigingen enzo..

SSorry sorryyyyy
Misschien proberen te chatten... ik kijk wel hoe het veder gaat met me..
Hey Jade

Je lijkt geschrokken van een negatieve ervaring met een belgesprek. Jammer dat dit zo'n negatief effect op je gehad heeft. Ik ben ervan overtuigd dat de KinderTelefoon met plezier nog een keer naar je zal luisteren. Je voelt maar aan of je een bel- of chatgesprek een kans zou willen geven.

Je klonk best overstuur. Het lijkt me goed om rustig te worden. Kan je een rustig plekje opzoeken? Een slaapkamer bijvoorbeeld, of een plekje in de natuur. Daar kan je neerzitten, en op je ademhaling letten. Rustig in- en uitademen kan helpen om kalm te worden.

Afleiding zoeken helpt ook. Je zou wat kunnen gaan lezen, of een natuurdocumentaire bekijken. Een wandeling of een ijsje halen is ook fijn.

Hoe voel je je inmiddels?

Groetjes
Kenshin
He Kenshi..

Het gaat een beetje beter.. ik k o m terug van de EMDR gesprekje met een mevrouw die dat aan me geeft.. zeg maar dat ik me beter voel later na de behandeling.

EN ben een colaatje aan het drinken in mijn kamer met ijsklontjes.

Ik kom weer terug bij haar voor de volgende keer waar ik moet zijn bij haar.

Het lukt nu wel een beetje.. echt moeilijk om 2dingen i n 1 te doen.. ik moet zegmaar naar een lichtje kijken van links naar rechts en tegelijkertijd
Ddenken een een een gebeurtenis en op stop zetten en als een plaatje zien en halve minuut beantwoord dd en hoe ik me voel daarna.
Fijn dat je je inmiddels wat beter voelt. Geniet gerust van je welverdiende cola.

Je voelde je beter na de behandeling. Dat lijkt me positief. Ik wens je een ontspannende avond toe 🙂

Gr. Kenshin
Dankjewel Ken. Als je vakantie hebt heb een fijne vakantie en geniet daar van.🏖
Graag gedaan Jade 🙂 Ik heb inderdaad vakantie, en zal m'n best doen daarvan te genieten. Bedankt voor je lieve wensen 😊

Gr. Kenshin

Reageer