Ouders uit elkaar en een nieuwe vriend en meteen zwanger..

  • 21 August 2012
  • 3 reacties
  • 602 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

ik wou graag aan jullie vragen en vertellen over mijn ouders er wat ik moet doen. Mijn ouders zijn al sinds mijn 2de gescheiden. Dat is geen probleem voor mij ik weet niet beter. Toen kwam mijn stiefvader op mijn 3e bij ons wonen en is er 12 a 13jaar geweest samen met mijn moeder. Maar dat is nu over. Het ging al een tijdje niet meer goed tussen mijn moeder en mijn stiefvader. Uiteindelijk is de beslissing genomen om uit elkaar te gaan. Mijn stiefvader woonde al een tijdje bij zijn ouders om te kijken of de relatie mischien beter zou kunnen worden met dit soort maatregelen. Dat is jammer genoeg niet gelukt. Maar mijn moeder kent een man via een oud collega van haar. Hij vindt mijn moeder al een aantal jaren leuk. Hij vindt mijn moeder zelf zo leuk dat hij gescheiden is van zijn eigen vrouw.
Ik had een aantal jaar geleden perongeluk een smsje gelezen van die ene man. Er stondt in dat smsje : Schatje, ik heb weer zin in je. Ik was toen 11jaar dus dat gaf een grote indruk op me maar ik kon het tegen niemand vertellen want als me moeder dat zou weten had ik uiteraart ruzie gehad. Aan me stiefvader durfde ik het niet te vertellen. Maar nu mijn moeder heeft dus al een tijd contact met die man. Ik heb hem een aantal keer gezien. En nu vindt mijn moeder hem dus ook wel leuk. En hij komt steeds vaker langs etc. Maar ik las dus vanmiddag weer een whapp van hun samen. Er stonden dingen in dat ik zou denken dat mijn moeder van hem zwanger zou zijn. Ik wou het dus vanmiddag niet gelofen. Ik ben gaan nadenken. Me moeder is uit het niets gestopt met roken en drinken, is steeds vaker moe en duizelig. Is naar het ziekenhuis gegaan voor bloedonderzoek waar ze heel vaag over deed als ik er naar vroeg. Ik las dus 5mins geleden weer tussen hun dat ze nara de verloskundige moeten voor een afspraak. Ik zit hier dus radeloos met wat ik moet doen. Me moeder blijkt zwanger te zijn wat ik niet mag weten. Ik kan het tegen niemand vertellen want me vader zal uit ze dak gaan en ruzie met mijn moeder etc. Me stiefvader is geen optie. En me vrienden willen niet echt met me praten.. Wat zouden jullie gedaan hebben en hebben jullie mischien tips ? Alvast bedankt !!

( PS : sorry dat het mischien zo ongeorganiseerd is geschreven maar ik kan het allemaal even niet bevatten en het is een verhaal wat al jaren gaande is )

3 reacties

Hey,

Het beste is misschien om er met je moeder even over te praten, dat je wat aan haar merkt.
Of met andere vertrouwenspersonen.

x
je modder wordt vast niet boos als je het niet boos vraagt... en tenslotte is het haar fout... aps ze wep boos reageert ga naar je kamer en vraag naa een tijdje of jullie kunnen praten... mischie houd je meder trwns wep van deze gast hey
xx lotusbloempie xxx
Vraag het op een goed, rustig moment!

-hoihoiikbenhoidoei

Reageer