Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Opname?

• 19 juli 2017
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Zoals in de titel vermeld is dat het onderwerp opname is.
Ik heb het gevoel dat het steeds en steeds slechter gaat me en eigelijk zo slecht dat ik liever dood wil dan leven ...
Ik ben nu dus echt bang dat ik het echt doe.... en geen grip op heb ....
Mijn behandelaar weet het maar wilt helpenaar weet niet hoe .
Maar ik voel me val angstig maar door mezelf ik weet gewoon niet wat ik moet doen en mij lijkt et me verstandiger om opgenomen te worden desnoods voor een week ..... das dan nog beetje dat ene kant wat wilt leven maar meer oor me familie enz...
Maar hoe vraag je dat...
Ik durf het niet en ben bang voor mijn behandelaar haar reactie en bang op reactie van mama en papa en rest van familie .
En of ze uberhoud doen ...
Of ik sirieus word genomen .

En het GROOTSE probleem eigelijl ik heb heimwee . Weet iemand hoe ze daar mee omgaan wat se er aan doen ofso?

Help ik weet et echt nie meer

Gr lian

2 reacties

Hoi!

Opnemen kan een goed idee zijn. Ik vind het verstandig dat je hier zelf over begint, dit wijst erop dat je wilt leven.

Een van mijn beste vrienden (18 jaar) zat ook met zelfmoordgedachten en is toen ook opgenomen geweest. Hij is zeker voor een maand in een gesloten instelling geweest, wat hij toen niet fijn vond, hij had ook heimwee, maar als hij er nu aan terugdenkt was het de beste beslissing die hij kon maken. Jammer genoeg heeft hij ongeveer 2 maanden geleden een zelfmoordpoging geprobeerd, maar die is gelukkig mislukt, waar hij nu ook blij om is. Ik bedoel hiermee: Doe wat je denkt wat juist is. Vraag raad aan je begeleider, vraag raad aan de organisatie waar je dan in een instelling opgenomen wordt. Laat je niet ontmoedigen als het even niet meer gaat of je hervalt even in een dip(je), je slaat je er wel door, echt.
Ik denk trouwens niet dat ze alle contact wegnemen. Je kunt waarschijnlijk nog brieven schrijven ofzo.

Groetjes
x
Bedankt voor het reageren .
Ik hoop da het met je vrienx beter gaad

Reageer