Opgenomen, daarom minder vaak op forum

  • 9 December 2019
  • 16 reacties
  • 926 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hallo,

 

mensen die vaak reageerden onder mijn topics zullen misschien wel gemerkt hebben dat ik dr al ene tijd niet was. Dit komt omdat ik niet meer thuis woon. Er zijn wat dingen gebeurt (die te maken hebben met dat ik n meisje wil worden) waardoor ze niet meer wilden dat ik thuis woonde. Ook mag ik hier niet zo vaak online. Ik moet irritante punten sparen om een kwartiertje op een computer van hier te mogen. Ik doe dit nu ook via een incognito tabblad, ze hoeven niet te weten te komen wat er met me aan de hand is.

Ik wilde via dit topic laten weten dat ik het forum niet vergeten ben, en ik zal er ook nog op kunnen kijken, maar niet zo vaak als vroeger.

Vooral @Blue ,  @Pin en @Kenshin bedankt. De rest ook, maar vooral deze drie plaatsten vaak een reactie.

Doei!


16 reacties

Hoi 

 

Fijn dat je laat weten wat er aan de hand is. Ik hoop dat je, ondanks dat het niet fijn om wegens je gender gedwongen te zijn om afstand te nemen van thuis, op een plek terecht bent gekomen waar je je gesteund en geholpen voelt. Ben je, naast het niet vaak online kunnen zijn, graag op deze verblijfplaats? In ieder geval hoop ik dat het beter en beter met je moge gaan, en dat onder andere je thuissituatie erop zal verbeteren :four_leaf_clover:

 

Groetjes

Kenshin

hey 

 

ik was laatst benieuwd hoe het met jou ging maar heb het toen op 1 of andere reden niet gevraagd…

maar fijn dat je nog leeft... ja dit kan op 2 manieren begrepen worden. ik bedoel er mee dat er niet zo iets gebeurd is of zo dat je niet meer op het forum wilt zijn.  

 

 wie wilden dat niet? 

en op wat voor soort woon locatie woon je? 

(als je niet wilt andworden is het ook goed hoor!) 

sport je nog wel?

 

het klinkt wel heel streng! ik zou dat niet kunnen! zou je geen persoonlijke afspraken kunnen maken? 

 

tijd voor je zelf nemen is belangrijker dan op mijn vragen te andworden! 

 

ik hoop dat het met jou al wat beter gaat! 

 

groetjes blue 

Hey,

Wat heftig zeg! Ik hoop dat dit wel een fijne plek is waar mensen je kunnen helpen.

Als je meer wil vertellen over je situatie, zullen we sowieso naar je luisteren!

Veel succes en bedankt voor je update en het taggen :)

Gr. Pin

Hallo Ik Wil Een Meisje Worden :)

Ik hoop dat je je daar geholpen voelt. Het lijkt me wel streng daar met maar een kwartiertje per dag achter de computer. Kun je niet via je telefoon berichten posten op het forum of mag dat daar ook niet? 

-Dr8gon99

Reputatie 3
Badge +3

Hii,

 

bedankt voor jullie reacties. Ik heb ze allang gelezen maar iedereen kijkt hier mee en niemand weet hier nog van mijn ‘dingetje’ af. Ik heb dan nu ook geen tijd om te reageren @Blue @Pin @Kenshin en @Dr8gon99 , maar ik word wel blij van jullie reacties :) Ik zou het ook zeker niet erg vinden als iemand nog eens reageert :wink: , ik reageer zo snel mogelijk terug :))

Gr. Iwemw

hey!

 

ik heb serieus nog vanochtend aan je zitten denken. maar ik was weet ik niet meer wat aan het doen dus toen vergat ik het weer. en later vandaag kon ik je toppic ff niet vinden. 

 

het is niet echt een klein dingetje. maar weet je al of je ergens anders naar toe gaat of dat je afspraken kan maken dat je af en toe in je kamer achter je telefoon kan. zodat je ff tijd voor je zelf hebt? ga je het iemand vertellen? vertrouw je iemand van de leidingen? want als je een leiding in vertrouwen neemt kunnen ze je ook beter helpen. en geven ze je misschien wel meer vrijheid om je contact te maken met lot genoten want dat is belangrijk. aangezien ik nu terug lees dat jij bent opgenomen omdat je een meisje wilt worden lijkt het me helemaal handig om dit te vertellen aan de leidingen. want dan kunnen ze je echt helpen!

 

ehm ik heb nog allemaal kleine stomme vragen dus die bespaar ik je dit x :wink:

maar gaat het wel goed met je? ik zou namelijk geen dag zonder mijn telefoon kunnen haha. 

 

groetjes blue

Reputatie 2
Badge +1

Hi!

Wat naar dat je in een lastige situatie zit.  Het is niet leuk dat je niet meer thuis mag wonen, omdat je een meisje wilt zijn. Ik vind dat helemaal niet erg. Iedereen is zoals die is. Denk aan positieve dingen. Bijvoorbeeld over later, misschien BEN je dan al een echt meisje. Maar als je vanbinnen voelt dat je al een meisje bent, ben je al een meisje! 
trek je niet aan wat andere mensen zeggen (misschien zijn ze wel jaloers 😉) 

ik wens heel veel sterke en ik begrijp dat je niet altijd online kan zijn, maar wij staan altijd voor je klaar!

 

Xxx SecretGirl

Hey Iwemw

 

Fijn weer van je te horen :slight_smile:  Ik hoop dat je goed begeleid wordt, en dat je je inmiddels al een stuk beter voelt. 

 

Gr. Kenshin

Hey Iwemw,

Wat fijn om weer eens iets van je te horen! Ik hoop dat het inmiddels al wel wat beter met je gaat.

Neem gerust je tijd om te reageren. Het forum moet jou helpen en als het ff niet lukt, is dat niet erg.

Gr. Pin

Reputatie 3
Badge +3

Hoooi!

 

Het gaat heel wat beter! De struggles met het hele transgender-gebeuren moet ik nog even op een rijtje zetten, dus die volgen later.

 

Ik heb nu Netflix gekregen waar ik de drie Stranger Things seizoenen al 7 keer heb uitgekeken (in 7 dagen) en zelfs tijdens het Netflix kijken komt er wat dysphoria en toen ik Millie Bobby Brown zag (aka eleven) wilde ik zó graag net als haar zijn. Zij is nu echt mijn voorbeeld. Hebben jullie nog Netflix tips ik verveel me namelijk een beetje haha.

 

Ik doe nu 6 uur atletiek in de week maar wat mij betreft mag daar best wat bij komen. Hier tips voor? (denk het niet maar ik kan het altijd vragen toch?)

 

En ik heb mijn andere passie gevonden. Ik vind het leuk om verhalen te schrijven (meestal met in de hoofdrol een meisje, natuurlijk) die bedoeld zijn als grappig. Ik wil binnenkort beginnen met crowdfunding zodat ik misschien een blog op internet kan betalen en daarmee de rest van mijn verveling weg te werken. Degene die hier over mij gaat juichte dit ook toe omdat ik hiermee ook alles van me af kan schrijven en ergens kan dumpen. En ik heb daarmee ook een duidelijk doel: namelijk geld verdienen om een site op te kunnen richtten.

 

Ik ga nu slapen want ik ben de laatste tijd veel sneller moe ofzo dus…

 

Gr. Iwemw

Hey,

Fijn dat het wat beter gaat! Zit je nog steeds opgenomen?

Qua Netflix tips, kun je daar best veel topics over vinden in Internet en Mobiel. Misschien zit daar wat tussen!

Kun je extra trainingen voor atletiek volgen bij je vereniging? Misschien met een andere groep meedoen? 

Zijn blogs niet gewoon gratis? Bv op een platform als Wattpad? En websites maken kan toch ook gratis? Je kan alleen niet je eigen domein kiezen, omdat je daar wel voor moet betalen. Volgens mij zijn er een hoop sites waarop je zelf je site kan ontwerpen. Je website naam heeft dan alleen een vaste toevoeging, bv 123 ofzo. 

Wel top dat je een doel hebt! Dat zal vast helpen :)

Gr. Pin

hey!!

 

 

Hebben jullie nog Netflix tips ik verveel me namelijk een beetje haha.

als je die serie leuk vind, vind je riverdale waarschijnlijk ook leuk. ik zou later ik mijn reactie ff mijn lijst met aan raders er bij plakken. 

 

 

Hier tips voor? (denk het niet maar ik kan het altijd vragen toch?)

ehm mag je alleen ben het terrein af? want als dat mag zou je ook gewoon elkedag en uurtje kunnen hardlopen. als je dat niet mag dan kan je misschien met 1 van de leidingen hardlopen. er is er vast wel 1 die sportief is.

 

je kan je eigen site op Weebly maken. dat is best simpel als je er een doel voor hebt. ik moest het voor een school opdracht doen. volgens mij zit daar zelf een specifieke ding van blogs. 

 

de lijst:

  • Prison Break
  • Salvation
  • The 100
  • Supergirl 
  • Blacklist
  • Arrow

  • flash 

    • super girl

    • dc legends 

    • shadow hunters 

    • 13 reaseons why (deze kan heel triggerend zijn) 

    • riverdale

    • once upon a time

    •black lighthing 

    • prisonbreak 

    • luke cage

    • stranger things

    • jessica Jones 

    • defender

    • innocents

    • lost in space

    • black list

    • vampire dianes

    • lucifer

    • daredevil

    • Gotham 

    • iron fist

    • the shannara

    • chronicles 

    • timeless

    • 3%

    • the iland

    •  faster 

    • Titans 

er ging halve wegen plank iets mis 🤔

ik hoop dat er iets tussen zit! 

 

groetjes blue 

Reputatie 3
Badge +3

Hoi.

 

EINDELIJK WEER ONLINE :) Momenteel ben ik best blij vanwege vakantie door corona. En mijn atletiektrainer is echt een legend dus wij gaan gewoon door (mag van het bestuur niet maar ja).

Ik wil ff wat mensen taggen die ik wil bedanken voor reacties voor ik verder ga: @Blue @Pin @Kenshin @SecretGirl2006 @Dr8gon99 Dankjewel :)

En dan gaan we nu verder.

Mijn wens om een meisje te worden word met de tijd meer. Daarbij heb ik ook iets raars gekregen. Elke keer als ik iemand zie, op tv of in het echt, met schoenen (vooral hakkeschoenen) word ik helemaal blij van binnen en krijg ik zin om HII te roepen. Dit maakt naast atletiek op de een of andere manier het leven draaglijk, heel raar. Daarnaast heb ik nog een papiertje gevonden wat ik eerder gisteravond geschreven heb toen het even niet zo goed ging. Dat wou ik even met jullie delen idk waarom:

 

Ik wil jurken dragen, make-up opdoen en hakkeschoenen dragen. Dit kan niet omdat ik het niet durf. Ik wil van die stomme slurf af, ik zou hem er het liefst af knippen.

 

En dat beschrijft redelijk hoe ik me altijd voel. Daarbij wil ik nog even zeggen dat ik nu zwaardere atletiektrainingen doe en tijdens atletiek denk ik er (meestal) niet aan. Ook heb ik meegedaan aan de jaarlijkse renwedstrijd in mijn dorp wat mijn favoriet is en na 4 of 5 jaar stond ik daar eindelijk op het podium. Daarnaast heb ik vandaag voor de 12e keer Stranger Things afgekeken. Het word tijd voor seizoen 4 haha.

 

Ik ben nu (voor het eerst) echt moe alleen ik kon heel even op de computer omdat de beveiliging zegmaar weg was dus ik wilde na een maand niks van me gehoord te laten hebben weer wat typen, en dat is gelukt.

 

Gr. Iwemw

hey

 

Mijn wens om een meisje te worden word met de tijd meer.

Dit begrijp ik wel. want jij hebt je zelf geaccepteerd waardoor je het gevoel steeds meer toe kan laten.  

 

En dat beschrijft redelijk hoe ik me altijd voel.

heb je het wel eens met je leiding er over? 

bij mij helpt het wel iniedergeval. ik lul dan over hoe kut het is (oke deze zin kon ik niet anders verworden 😅).  ze luisteren altijd heel geduldig... 

 

na een maand niks van me gehoord te laten hebben weer wat typen, en dat is gelukt.

is het alweer een maand geleden. poeh het leven gaat snel en sloom 😂

 

je had toch laatst (een maand geleden) dat je jarloers was op meisjes die best knap zijn. nou toen herkende ik het een beetje en nu heb ik dat constant. vooral als ik op de groep ben van me  beste vriend 😅.

 

dat je nu voor het eerst moe bent. dat kan op 2 manieren komen gewoon door moe zijn of dat wat je een maand geleden over had.  kan het zijn dat je nu tot rust komt en daardoor moe bent. 

 

groetjes blue 

Hey Iwemw

 

Dat ‘hi’ willen roepen naar iemand die er volgens jou goed uitziet (zo werkt het, als ik het goed begrijp?) herken ik heel erg. Met non-binary personen heb ik dat ook. Dan ontmoet ik er eentje, zowel online als in het echt, en heb ik zin om ze uit vreugde te knuffelen. Tjah, het zal een soort verlangen of herkenning zijn, vermoed ik?

 

Krijg je hulp rond je gender? Aangezien je een meisje bent, zou het prettig kunnen zijn om hulp te krijgen rond het hiermee omgaan en eventueel inlichten van je omgeving. 

 

Het was fijn van je te horen. Bedankt voor de update :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Hey,

Leuk om weer iets van je te horen!

Ik denk dat de dingen die je beschrijft over je gender heel logisch klinken. Hoe langer je aan het denken bent over je gender, hoe meer je over jezelf te weten kan komen. Het is logisch dat gevoelens en verlangen dan duidelijker worden of veranderen, omdat je beter weet wat alles betekent.

Heb je momenteel al in je omgeving durven uiten dat je hiermee zit?

Ik vind het erg fijn van je dat je nog gewoon kan sporten. Mijn trainingen en wedstrijden zijn allemaal geschrapt, dus da's erg balen. Pas wel goed op en houd je aan de 2 meter afstand regel e.d. !

Gr. Pin

Reageer