Opeens ruzie voor een reden met mijn moeder

  • 17 November 2020
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

“Opeens ruzie voor een reden met mijn moeder”

Nou, opeens komt mijn moeder binnen. Ze is positief getest op corona.
Nu moet ik 10 dagen in quarantaine. Maar dan gaat ze school bellen over dat ik ook corona heb.
En hoe ik dat moet doen met de lessen. En dat moet blijkbaar via teams, wat ik al allemaal klaar heb staan. En dan MOET ik persé online lessen volgen. En ik heb a.s. maandag ook nog een toets economie staan. (Dit is ff een edit, ben zojuist onderbroken door men moeder: Ze kwam binnen en zei dat ik alleen huiswerk hoefde te maken volgensmij maar dat word overlegd met mijn mentor). Maar ik plaats dit om mijn verhaal ff te luchten (want ik was ook ff boos etc.).


5 reacties

Kun je wat beter uitleggen waarom je nu boos bent? Lijkt mij heel normaal dat je tijdens je quarantaine gewoon aan school werkt net zoals iedereen maar misschien zie ik dat verkeerd.

Ben het met REME4 eerst. Wat is de reden dat je boos bent? Want het is wel logisch dat je de lessen nu via thuis moet gaan volgen, anders mis je een heel groot deel die je later dan moet inhalen. Dat is geen pretje.

Ben het met REME4 eerst. Wat is de reden dat je boos bent? Want het is wel logisch dat je de lessen nu via thuis moet gaan volgen, anders mis je een heel groot deel die je later dan moet inhalen. Dat is geen pretje.

Ik was boos, omdat  ik wel wist wat ik moest doen. Ik ga wel gewoon mijn huiswerk etc. maken maar ze ging dat echt 20x achter elkaar herhalen alsof ik dat niet begreep, en ik sta bij elk vak wel voor dan gemiddeld. (Ik heb een app om huiswerk etc. na te kijken.) (En ik heb tot nu toe wat in die app staat alles klaar)

Ben het met REME4 eerst. Wat is de reden dat je boos bent? Want het is wel logisch dat je de lessen nu via thuis moet gaan volgen, anders mis je een heel groot deel die je later dan moet inhalen. Dat is geen pretje.

Ik was boos, omdat  ik wel wist wat ik moest doen. Ik ga wel gewoon mijn huiswerk etc. maken maar ze ging dat echt 20x achter elkaar herhalen alsof ik dat niet begreep, en ik sta bij elk vak wel voor dan gemiddeld. (Ik heb een app om huiswerk etc. na te kijken.)

Ah op die manier! Ik begrijp het wel waarom je moeder het steeds herhaalt. Ze wilt gewoon niet dat het thuis les krijgen wordt belemmert door de situatie waardoor je achterloopt. Misschien is het handig om met je moeder hierover te hebben, dus wat je net hierboven zei dat je voor loopt en dat het niet nodig is om je te reminden over het huiswerk en de onlinelessen 

Ja, dat ga ik nu ook doen, en ik word vandaag zelf ook getest op corona om 20:00. (En de rest in dit huis ook)

Reageer