Hallo,
Ik ben dus heel erg onzeker over m’n uiterlijk. Ik ontloop spiegels en walg bijna van mezelf als ik mezelf terug zie op foto’s, dus ik maak haast nooit foto’s van mezelf. Dit is natuurlijk niet fijn en ik wil mezelf echt mooi vinden maar het lukt gewoon niet. Als ik langs loop staren mensen me altijd aan (niet op een goeie manier) Dit komt misschien omdat ik donker ben. Ik heb ook een bril, mijn gezicht is gewoon niet mooi en ik ben een plank. Vroeger (nu nog steeds) praatte mensen altijd achter me rug om en lachte ze me uit, er waren ook mensen die echt naar me toe kwamen en zeiden van: je bent lelijk, je bent dik, je bril staat je echt niet en dat soort dingen. Door dit is mijn zelfvertrouwen langzaam maar zeker omlaag gegaan en als ik nu in de spiegel kijk kan ik niet eens 1 ding opnoemen wat ik mooi vind aan mezelf, ik probeer me altijd wat moois aan te doen maar ik krijg haast nooit complimentjes, ik heb ook bijna geen vrienden en ik begin bijna te denken omdat het door mijn uiterlijk is. Ik weet echt niet wat ik moet doen ik voel me gewoon echt niet lekker in m’n vel.
Dit was echt super lang maar ik hoop oprecht dat iemand me kan helpen of dat er mensen zijn die zich een beetje hetzelfde voelen?