Beantwoord

onzeker,dip

  • 20 March 2020
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi lieve mensen 🌼

Ik heb best wel vaak momenten dat ik denk van , zal ik er maar gewoon een eind aan maken want waarom ben ik er nog . Dan een uur later kan ik weer vrolijk zijn enzo. Heeft iemand anders hier ook last van ?? En zou ik hulp moeten zoeken?

Alvast bedankt 💘

icon

Beste antwoord door Jiska24 20 March 2020, 16:31

Bekijk origineel

5 reacties

Badge

Hallo Anymous144, 

Als je af en toe het gevoel hebt dat je jezelf iets aan gaat doen zou ik zeker hulp zoeken. Want, tot nu toe gebeurd het nog niet maar straks misschien wel... Zoals ze altijd zeggen: voorkomen is beter dan genezen.

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Ik begrijp je ik weet hoe moeilijk dat is,

In ieder geval een einde aan maken is nooit de oplossing anders zou ik je willen vragen om contact op te nemen met 113 daar kan je 24/7 anoniem bellen of chatten.

Bekijk de mooie momenten van het leven.

Wat kan je doen als je het erg wordt, Ik zou dan hulp zoeken!

Het is belangrijk dat iemand je helpt.

Maar ik weet niet wat je problemen zijn.

Dit bericht is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel7

 

Heyy, ik begrijp je wel. Ik heb soms ook het gevoel alsof niemand me aardig vind en ik maar moet stoppen. Gelukkig is dat de laatste tijd wel minder. Maar wel heel erg vervelend voor je! Waarom heb je dit gevoel? En weten je ouders het? 

Liefs, Naira193 :heart:

Hey

Ik begrijp je ik weet hoe moeilijk dat is,

In ieder geval een einde aan maken is nooit de oplossing anders zou ik je willen vragen om contact op te nemen met 113 daar kan je 24/7 anoniem bellen of chatten.

Bekijk de mooie momenten van het leven.

Wat kan je doen als je het erg wordt, Ik zou dan hulp zoeken!

Het is belangrijk dat iemand je helpt.

Maar ik weet niet wat je problemen zijn.

Dit bericht is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel7

 

Dankjewel ♡

Heyy, ik begrijp je wel. Ik heb soms ook het gevoel alsof niemand me aardig vind en ik maar moet stoppen. Gelukkig is dat de laatste tijd wel minder. Maar wel heel erg vervelend voor je! Waarom heb je dit gevoel? En weten je ouders het? 

Liefs, Naira193 :heart:

Ah dat is echt niet fijn . Mooi dat het minder is  ik hoop dat het zo blijft ♡. Ik weet eigelijk nier waarom, het ene moment ben ik super "depressief" En daarna ben ik super vrolijk en kan ik niet stoppen met lachen. Mijn ouders weten het niet en ze denken gewoon dat ik lui en agressief ben :(.

Reageer