Vraag

onzeker

  • 2 December 2018
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben al best lang onzeker en heb bredere boven benen en dikke kont en klein buikje en cup e borsten en blond haar ik maak me er druk om elke dag liefst vermijt ik de spiegel hoe moet ik dit op lossen

3 reacties

Badge

Zoals ik je zelf nu hoor opschrijven zie ik het probleem. Weet je hoeveel meiden jou lichaam zoude willen hebben. Ik wou dat mijn vriendin er zo uitzag als jou. Dus maak je geen zorgen je bent prachtig

 

Ik heb misschien wel een tip voor je ga op een zelfverdedigings sport dat helpt voor meer zelfvertrouwen ik was vroeger ook onzeker over me zelf judo heeft mij erg geholpen daarbij
Hoi!

Het maakt niet uit hoe je er uitziet, iedereen is op z'n eigen manier mooi!
De beste en enige manier om dit op te lossen is door wat zekerder te worden.
Je kan bv. elke dag 3 complimentjes die je hebt gekregen of die je aan jezelf geeft opschrijven en deze aan de spiegel hangen.
Ik weet niet of dit bij jou het geval is, maar veel jongeren spiegelen zichzelf (figuurlijk) aan influencers van social media. Misschien is het ook belangrijk te realiseren dat anderen ook niet perfect zijn, en iedereen anders en bijzonder is, bovendien gaat het veel meer over je binnenkant dan over je buitenkant hé.
Hier is nog een link met wat tips tegen onzekerheid!
Begin maar met van jezelf te houden, dan ben je al een hele stap verder!

groetjes
Lot

Reageer