Vraag

Ongelukkig

  • 15 July 2018
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb veel meegemaakt vroeger... ik heb een vertrouwelings persoon op mijn school en die heeft mij door gewezen naar een trauma therapeut.
Ik had voor de 2de keer met een jongen. Eerste keer ging helemaal mis maar de 2de keer was in het begin GEWELDIG. We hadden 6 maanden. Maar hij heeft me heel vaak pijn gedaan. Niet met slaan maar in zijn daden maar mij. Ik werd niet meer gelukkig en ik dacht en hij dacht dat het door hem kwam. Toen ging het uit... het is nog maar 2/3 dagen uit maar echt veel gelukkiger voel k me totaal niet!
Ik heb het gevoel dat ik gewoon niet meer gelukkig kan worden.... dat idee maakt me nog verdrietiger....

3 reacties

Hoi

Je hebt veel meegemaakt, en je relatie is net gestopt. Ik vind het heel goed van jou dat je naar een vertrouwenspersoon bent gestapt, die je doorverwezen heeft naar een trauma therapeut. Ik hoop dat je je daar geholpen zal voelen.

De eerste relatie die je met een jongen had, was niet zo fijn. De eerste zes maanden van je tweede relatie waren wel leuk, maar je werd vaak gekwetst.

Als je je niet meer gelukkig voelde in de relatie, en je werd vaak gekwetst, is het volgens mij goed dat je de relatie beƫindigd hebt. Het kan dat je nu liefdesverdriet voelt, of een eenzaam gevoel. Het kan pijn doen als een relatie eindigt, ook al heeft die relatie je soms pijn gedaan.

Dit kan je met je trauma therapeut bespreken. Ik vermoed dat die dat zal begrijpen, en je tips kan geven om je gelukkiger te voelen.

Ook al voelt het nu misschien zo niet, je kan nog gelukkig worden. In het leven zitten prettige en onprettige momenten, en die wisselen elkaar vaak af. Nu zit je misschien in een onprettig moment, maar de prettige momenten kunnen terugkomen.

Kan je dit met je vertrouwenspersoon bespreken? Een gesprek kan jou helpen.
Wanneer heb je een afspraak met je trauma therapeut?

Groetjes
x
Super fijne reactie !
Ik moet nog op gesprek met mijn trauma therapeut omdat het pas geleden is besloten, maar ik zal dan zeker het hier over hebben.
Je reactie was erg fijn om te lezen heel erg bedankt !!!
Je bent van plan het te bespreken met je trauma therapeut, heel goed. Ik hoop dat jullie een fijn gesprek hebben.

Ik ben blij dat je je geholpen voelt op het forum 🙂

Reageer