onbegrepen en doodop

  • 7 July 2018
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,

Ik voel me de laatste 1,5 jaar niet goed. De laatste tijd is het veel erger geworden.
Ik voel me 24/7 depri en ik huil elke dag. Ook ben ik heel veel moe en heb ik stress. Ik weet niet waar mijn vervelende gevoel en verdriet vandaan komt, maar het doet zo veel pijn. Ik heb hierover gesproken met mijn moeder, vriendin en hulp. Vooral bij de laatste voel ik me niet begrepen. Ze zeggen continu dat het komt door de puberteit maar ik weet gewoon dat dit erger is dan dat. Mijn vriendinnen zijn er heel lief over maar toch voel ik me heel erg onbegrepen. Ik voel me hierdoor heel alleen. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil dat de pijn die ik voel stopt, maar het gaat maar niet weg. Ik ben doodop van doen alsof alles gaat op bij mijn bijbaan en school. Ik kan me niet meer concentreren en ik wil gewoon de hele dag slapen van uitputting en ook omdat ik dan geen verdriet voel. Kan iemand mij alsblieft helpen?

2 reacties

Hoii,

Je weet niet hoe het vervelende gevoel komt en dat kan en ik snap het want ik heb het ook en werdt niet begrepen toen ik het vertelde, dat heb jij ook bij je hulp. Ik vind eht echt heel goed dat je erover gesproken hebt met je moeder, je vriendin en met hulp. Je weet dat dit niet komt door de puberteit, je wordt niet begreoen en wilt dat die pijn stopt. Je kunt een keer chatten met de kindertelefoon of stichting chris, die kunnen je denk ikm het best helpen. Maar is er iets gebeurt in de 1,5 jaar waarin het begon of is er ervoor iets gebeurt? Ik vind het lastig om je advies te geven want ik herken het helemaal. Ik denk dat je eens rust moet nemen. Ik hoop dat ik je nog een beetje heb geholpen, sterkte en sucses.

X
Hoi

Je voelt je diep ongelukkig. Ik vind het heel knap van jou dat je met je moeder, vriendinnen en hulp hebt gepraat. Je hebt de stap naar hulp gezet, dat was heel sterk.

Als je je niet geholpen voelt bij de hulp die je nu hebt, kan je vragen om een andere aanpak, eventueel met andere hulp. Iedereen is anders, en daarom zijn er verschillende methodes. Misschien is er een andere psycholoog die jou wel begrijpt.

Het kan voor sommigen lastig zijn zich in te leven in jouw situatie. Dat je je onbegrepen voelt door je vriendinnen is niet fijn, maar misschien komt dat omdat zij nog nooit iets dergelijks hebben meegemaakt.

Zoals hierboven gezegd wordt, kunnen de KinderTelefoon en Stichting Chris je helpen.

Aangezien je zegt dat je niet weet waar het ongelukkige gevoel vandaan komt, kan het helpen om hulp te zoeken die samen met jou naar die reden kan zoeken.

Groetjes
x

Reageer