oma in mijn nare droom overleden

  • 11 January 2021
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

Ik had dus laasts een nare droom in de nacht van vrijdag na zaterdag 

het begon dus zo ik was aan het slapen en ineens zag ik me oma zitten op de bank vast aan allemaal monitoren.

en ik wouw der dus een knuffel geven maar voor dat ik da kon doen gingen all die monitoren af en het was geen goed teken en 1 minuut daarna was ze overleden.

dus ze is overleden in mijn droom en in het echt maar ze is dus dit jaar 5 jaar overleden.


3 reacties

Hey, ten eerste is het natuurlijk ontzettend vervelend als je nare dromen hebt, zeker over overleden personen. Er valt niet echt veel tegen te doen en er zit ook hier per se een reden achter waarom dit gebeurde. Als het vaker gebeurt, kan je je ouders erover inlichten en een huisarts bezoeken die je verder op weg kan helpen om hiervan af te komen, als het eenmalig is of niet zo vaak voorkomt, dan is mijn advies ook om er niet te lang bij stil te staan, anders kom je misschien wel juist in zo'n negatieve mindset. 

Reputatie 7
Badge +19

hee

Wat vervelend dat je zon nare droom hebt gehand. Ik sluit mij aan bij de reactie van @Angovis 

Hey,

Vervelend dat je zo’n droom hebt gehad. Zeker als ze al is overleden, lijkt het me naar om het zo opnieuw te beleven.

Je geeft aan dat ze dit jaar 5 jaar geleden overleden is. Misschien dat het daarmee te maken heeft. Het zou kunnen dat je daar in je hoofd mee bezig bent en aan het verwerken bent. En dat het dan op deze manier terugkomt in je droom. Voor een keer is het niet zo erg, als is het natuurlijk wel vervelend.

Mocht je dit vaker hebben, ook met andere situaties. Dan is het wel goed om dit met iemand zoals een huisarts te bespreken. Het zou kunnen dat je dingen nog moet verwerken of dat ze op deze manier terugkomen en dan is het wel fijn als iemand met je meedenkt hoe je dit mogelijk kan veranderen.

Groetjes,

Simply Me

Reageer