bang dat mijn nudes verspreid worden

  • 29 May 2023
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Badge

Hey,

Ik was vroeger echt niet oke ik wou altijd nudes masturberen  enzo voort. Op snapchat was de best plek natuurlijk. Het is nu wel een tijdje geleden maar zit er nu wel mee in. Dus de zo gezegde happy mel had me gevoegd op snapchat ik dacht waarom niet en natuurlijk wou ze geil stuff dus ze vraagt om nudes en ik was zo gewoon dat ik het dee en dan begon het ze zat te dreigen met dat ze het zou doorsturen maar ze zou dat niet doen als ik haar 450 euro gaf. Ik had dat niet en was zan het panikeren dus ik heb haar geblokkeerd. Nu ik weet niet of die foto ergens naar toe is gegaan maar ik ben bang dat mensen toch weten dat die foto van mij is.

Ik weet niet echt wat ik moet doen.

 


2 reacties

Hoi @Anoniem_ig 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Anne - De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +1

Hee @Anoniem_ig ,

wat lastig voor je! ik weet niet of je hoofd erop staat want dat staat er niet bij, maar ik hoop voor je van niet. ik snap dat het best moeilijk voor je kan zijn, zelf zijn mijn fotos ook ooit verspreid. ik heb een lastige periode achter de rug maar mijn hoofd stond er niet op, dus als je hoofd er niet op staat heb je echt veel geluk. meestal als je fotos worden verspreid is het na een paar weken weer over en voel je je beter, was bij mij ook.

 

Het komt goed!! 

Reageer