niet prettige seksuele aanrakingen

  • 10 April 2018
  • 8 reacties
  • 271 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo allemaal,

ik ben een tijdje weg geweest en ben nu weer terug. ik wil jullie graag vertellen dat alles nu beter gaat ik zit op een passende plek voor mij en ik ga weer volledig naar school. heb weer meer sociaal contact en weer meer vrije tijd die ik besteed met vrienden! bedankt voor jullie steun!

nu heb ik iets anders waar ik mij helemaal niet prettig bij voel.

laatst was ik in de stad met wat vrienden jongens en meiden, na een super leuke en gezellige vrijdagavond gingen we met zijn allen nog naar het huis van 1 van die meiden om daar een film te kijken, iedereen ging langzaamaan naar huis want het werd steeds later, uiteindelijk was ik nog alleen met het meisje dat daar woonde. daar ging het eigenlijk fout ik had nooit alleen met haar moeten blijven, ik vond haar eigenlijk wel leuk en zij mij ook dus uiteindelijk begonnen we wat te knuffelen met elkaar en ook wat te zoenen (ik begon hier al zo mijn twijfels te krijgen omdat ik niet wist of ik dit wel prettig vond het is immers nog niet zo lang uit met mijn ex en ik wist niet of ik toe was aan een nieuwe relatie) maar zij wilde blijkbaar meer. Ze begon zo mijn shirt omhoog te doen, ik vond dit niet prettig en weigerde dit ook, ze was toen een beetje verbaasd. ik legde uit dat ik mezelf gewoon nog echt te jong vindt (14) en er daarom nog niet zo zeer behoefte aan had, ze zei dat ze dit wel begreep (ze is overigens 16) echter bleek ze mij aanraken onder mijn shirt. hier zei ik alleen niks meer van... uiteindelijk ben ik daar blijven slapen omdat ze dat graag wilde en ik vond het inmiddels te laat om nog helemaal naar huis te gaan (want dat was nog wel een stukkie) ik vertelde wel dat ik op de bank bleef slapen en niet bij haar in bed. dat begreep ze (gelukkig). de volgende dag ben ik daar nog tot in de middag gebleven, we waren samen nog de stad in gegaan daar wat vrienden tegen gekomen en mee rondgelopen, op geven moment pakt ze mijn hand vast, ik vond dit niet erg, waarop een vriend van me vraagt hebben jullie een relatie? waarop zei antwoord ja en ik ben super blij met hem.

nu heb ik erover na zitten denken en ik wil best een relatie en ik vindt haar ook echt super leuk en ben verliefd, maar ik wil eigenlijk niet dat iedereen keer dat we alleen zijn uitloopt tot seksuele aanrakingen (knuffelen, zoenen, hand vasthouden enz. vindt ik niet erg) dit lijkt mij niet zo prettig.

weten jullie misschien wat ik kan doen?

groetjes anoniem9000

8 reacties

Het is erg goed van je dat je aangaf dat je het niet wilde! Blijf dit ook doen, zij kan jou niet tot seks dwingen.
Bespreek dit vooral ook met haar dat jij er nog niet klaar voor bent, zodat zij hier rekening mee kan houden.
Ik dacht dat het veel erger uit ging pakken, maar het valt relatief mee.

Geef in ieder geval jouw grenzen aan.
Misschien gaat zij er van uit dat zolang jij geen "nee" zegt , jij het goed vindt.
Hoi!

Allereerst: wat goed dat het beter met je gaat!

Het is goed dat je je grenzen hebt aangegeven. Dat is een belangrijk punt in een relatie. Goed dat ze dat gerespecteerd heeft.

Ik vind het een beetje verrassend dat ze, toen iemand vroeg of jullie een relatie hadden, 'ja' zei. Voor zover ik snap hadden jullie nog geen relatie, of was het nog niet zo duidelijk.

Jij vindt haar ook leuk, dus als jij het niet erg vond dat ze 'ja' zei, is er geen probleem. Als jij duidelijk aangeeft waar je klaar voor bent en waarvoor niet, en zij respecteert dat, kunnen jullie prima een relatie hebben.

Groetjes
x
hey allemaal,

bedankt voor jullie reacties!

ja het klopt idd dat toen zij zei dat we een relatie hadden we dat niet eens hadden. inmiddels heb ik het er met haar over gehad en ze begreep dat ik er nog niet aan toe was, ze kon zich namelijk wel nog voorstellen van toen ze zelf 14 was en daar ook nog geen behoeftes in had! inmiddels heeft iedereen om ons heen ook wel in de gaten dat we een relatie hebben en ik vindt dit eigenlijk heel prettig, onlangs dat ik erg bang was om opnieuw verliefd te worden omdat ik echt dacht dat ik helemaal voor mezelf moest gaan, maar ik heb gewoon ontdekt dat ik het best makkelijk kan handelen en het best samen gaat!\

bedankt allemaal voor de tips! en alvast bedankt voor de tips die nog gaan komen!
Hi Anoniem9000,

ik ben blij voor je dat je veel lekkerder in je vel zit. We zijn elkaar al eens eerder tegengekomen hier op het forum en toen was dat wel anders. Ga zo door.

Geef je grenzen aan bij je nieuwe vriendinnetje en geniet van het leven. Het is zo mooi nu dat jij er nog bent.

Groetjes,
M&M's
dag allemaal,

ik reageer een beetje laat op dit topic. maar beter te laat dan nooit!
het is allemaal een beetje anders gelopen dan ik had verwacht en wat ik in eerste instantie wilde.
ik heb een hele lange tijd seks eigenlijk gewoon tegen gehouden tot eigenlijk een week geleden.
die avond hadden we zoveel lol met elkaar het was echt geweldig. toen we uiteindelijk samen op de slaapkamer waren, waren we al heel veel aan het knuffelen. En toen keek zij mij diep in de ogen en ik wist wat ze bedoelde (ze wist dat ik seks altijd tegen hield en daarom keek ze aan of ik het miss wel wilde) en eigenlijk zonder dat ik het in de gaten had en over na dacht gebeurde het ook gewoon, het voelde in 1 keer toch gewoon als dat ik er klaar voor was. en nu het is gebeurt heb ik er absoluut geen spijt van ik was er klaar voor en voelde mezelf er goed bij!

groetjes anoniem9000
Hi Anoniem9000,

Altijd fijn om goed nieuws te horen.
Soms kosten dingen wat tijd om erachter te komen wat je wel en niet wilt.
Voor jou is er nu duidelijkheid en je hebt het op jouw tijd gedaan, dus dat kan alleen maar goed zijn, toch?

Heb je nu echt een relatie met haar (ik dacht je er de vorige keer nog niet 100% uit was, vandaar mijn vraag)?

Groetjes,
M&M’s
Je voelt je goed bij wat er gebeurd is, dat is fijn. Jullie hebben een fijne avond gehad. Altijd leuk om te horen 🙂

Reageer