Vraag

Niet meer praten

  • 16 January 2018
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Zoals jullie al weten heb ik problemen voor de genen die dit lezen en niet weten wat ik heb ik ben en depressie en heb ruzie thuis

Ik praatte altijd met een vrouw maar sinds kort niet meer ze heeft mij gekwetst ik heb het ook tegen haar gezegd ik weet niet of het haar bedoeling was om dat te doen maar het kwam heel hard binnen bij mij dus daarom praat ik niet meer met haar maar thuis gaat het ook zo slecht elke keer weer ruzie elke keer schreeuwen mijn ouders tegen mij en dan moet ik vaak huilen ook door de andere problemen en dan doen ze even heel lief en daarna is het weer helemaal verkeerd ik begrijp ze niet meer ik wil uit huis maar die vrouw waar ik eerst meet praatte zij dat het niet de beste oplossing was
Ik wou dit even kwijt ik weet namelijk niet meer wat ik moet doen

Groetjes saar03

2 reacties

Hey Saar, vervelend allemaal. Het was vast niet de bedoeling van haar om jou te kwetsen. Je kunt aan haar vragen waarom ze dit gedaan heeft en dan kan ze het je uitleggen. Als je echt niet meer met haar wil praten, dan zou ik zeker zoeken naar iemand met wie je wel wil praten. Misschien helpt het ook on een keer met je ouders te praten?
Groetjes Jonah
Ik heb laatst weer met haar gepraat maar het hielp niet het is we alleen maar slechter mee gegaan maar ik heb donderdag wel met mijn gym docent gepraat en die kende wel iemand die het zelfde mee heeft gemaakt en daar praat ik nu mee met dat meisje
Maar ik denk zelf dat ik niet met mijn ouders kan en wil praten

Reageer