niet durven te vertellen aan ouders

  • 22 November 2019
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Badge

hoi allemaal,

 

Ik zit nu in het tweede leerjaar en ben weer verliefd op een jongen die me in de brugklas op een verveelde manier heeft afgewezen. Soms wil ik deze gevoelens niet en de andere keren accepteer ik het.Mijn vriendinnen en mijn  nicht weten dit, maar aan mijn  ouders durft ik het niet te vertellen, want veel dingen die vertelde begrijpen ze niet. weten jullie wat hier mee aan moet of hebben jullie tips.

groetjes someone 

 

 


1 reactie

Hey @proplemsofaGirl ,

zit je ermee dat je ouders het moeten weten? 

Ik zal eerst mijn eigen ervaring met je delen..

Ik zat zelf in de eerste klas en werd verliefd op een jongen uit de vierde klas. Dat was erg moeilijk, want het leeftijd verschil was er dus.. We hadden verkering en spraken de eerste 2 maanden ‘stiekem’ af. Ik had voor mezelf voorgenomen dat ik het even wou aan kijken, gewoon om te kijken of het wel serieus was. Vooral omdat er vooraf ook al veel poes pas was geweest. Uiteindelijk had mijn moeder iets door, want het stiekeme gedoe kwam toch wel een keer uit. Ik had het als allereerste mijn moeder verteld, omdat vaders toch meestal hun “kleine meisjes “ willen beschermen.  

Jij hebt het geval dat hij je heeft afgewezen al twee keer op een vervelende manier, weet hij ondertussen wel dat je hem leuk vind? Zoja , wie weet doet hij er wel iets mee.. En vind hij je op een gegeven moment wel leuk omdat hij even die gedachtes moet koesteren. 

Ik zou het nu gewoon even van me af laten gaan, en kijken wat de tijd doet.. Wie weet ziet hij dalijk wel wat voor leuke meid je bent ;) 

Heb je nog vragen? Of wil je nog iets kwijt? Kun je me altijd terug feedbacken! 

Liefss, JustHelping X

Reageer