niemand geeft om me

  • 19 August 2019
  • 27 reacties
  • 491 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
sorry dat ik zoveel vraag
ik ven het niet waard
maar niemand geeft echt om me als persoon.
Mujn beste vriendin heeft 2 jaar lang tegen me gelogen.
Mijn vader die mag me soms en soms nie
mujn oude vriendinnen spreken amper met me.
Mijn broer is me liever kwijt.
Niemand mag me echt.

Help me.
Ik ben het niet waart.
En dan vragen mensen nog waarom ik klein wonden in mijn rechter pols heb

27 reacties

hey

ik weet niet zo goed hoe ik je hier mee kan helpen.
dat komt toen ik vond dat iemand om mij gaf kon niemand door dringen dat mensen wel om mij geven.

veel mensen geven om je zonder dat je dat weet. er zijn ook mensen waar je ruzie mee hebt. of geen goede band met je hebben. kunnen nog steeds om je geven.

en nog 1 dingetje.
ik geef om je!
ik ken je niet maar ik geef echt om je!

groetjes
blue
Hey blue

ik ben het echt allemaal nie waard
mijn mama die is boos om me omdat amper iets zeg
mijn ouders zijn gescheiden
komaan wier geeft om rimand die amper iets zegt en heel snel weent
Hoi

Waar heeft je beste vriendin over gelogen? Misschien had dat een reden.

Je mag vragen wat je wil en je bent het wel waard. Ik weet zeker dat er mensen zijn die om je geven.
Ik heb ook vaak het idee dat niemand om me geeft maar ik weet dat er wel mensen zijn die om me geven alleen laten ze dat niet altijd zien, net zoals ik dat ook niet altijd aan hun laat zien.
Ik denk dat je vader echt wel om je geeft ook op de momenten dat jij denkt van niet.
Waarom denk je dat je broer je liever kwijt is? Misschien geeft hij ook wel om jou. Je bent tenslotte zijn zusje.

En ik hou ook van je, je bent het echt waard ook al denk je zelf van niet.

Als je hulp wil kan je ook naar een psycholoog of vertrouwenspersoon op school. Daar kan je er over praten en dan kunnen ze jou helpen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Liefs Lexy❤
Hey
hai

sorry dat ik zoveel vraag

vraag zoveel als je wilt, ik ben blij je te kunnen helpen.

ik ven het niet waard

Je bent het waard

maar niemand geeft echt om me als persoon.
Ik weet zeker dat mensen om je geven, ik geef in ieder geval om je.

Mujn beste vriendin heeft 2 jaar lang tegen me gelogen.
Mag ik vragen waar over, misschien deed ze het omdat ze dacht dat het beter was voor jou en haar. Mensen doen vaak foute dingen met goede bedoelingen.

Mijn vader die mag me soms en soms nie

Misschien weet hij soms niet hoe hij het op de goede manier moet uiten, als ik jou was zal ik het gesprek met hem aangaan.
mujn oude vriendinnen spreken amper met me.

Het kan dat ze het moeilijk vinden het gesprek te beginnen, spreek een keer met ze af. Ga wat leuks doen met ze.

Mijn broer is me liever kwijt.

Hij geeft vast wel om je.

Niemand mag me echt.

Ik mag je en vast nog veel meer mensen.

Help me.

graag.
Ik ben het niet waart.

dat ben je wel ❤

En dan vragen mensen nog waarom ik klein wonden in mijn rechter pols heb


Alsje- alsje- alsjeblieft probeer te stoppen wanneer je nog kan. Ik weet dat het je nu waarschijnlijk nog niet zoveel uit maakt, maar please vind een andere manier om je gevoelens te verwerken.

liefs van mij
Hoi

Wat naar dat je het gevoel hebt dat niemand om je geeft. Zoals je in bovenstaande reacties reeds kon lezen, zijn er hoogstwaarschijnlijk wél een hoop mensen die om je geven. Niet iedereen weet dat te uiten op een manier die tot je doordringt, maar de kans is groot dat ze niet zonder je zouden kunnen.

Hoewel ik je enkel via het forum ken, ben ik om je gaan geven. Je lijkt me een lief, aardig en kalm persoon, iemand die anderen kan liefhebben. Je vertelt weliswaar gevoelig te zijn, maar dat is niet per se negatief. Ik geloof dat iemand die heel gevoelig is voor verdriet en pijn, ook extra gevoelig is voor blijdschap en liefde.

Als quote zette je het volgende neer: 'Er bestaat geen ladder die lang genoeg is voor mijn put.' Wat jammer dat je dit gevoel hebt. Ik hoop dat je, eventueel met de steun van het forum, vroeg of laat de persoon zal ontmoeten die je een hand zal aanreiken om je uit die put te helpen. Je verdient geluk, en ik hoop dat ook jij dat in zal zien.

Groetjes
Kenshin
hoi

je zij dat je moeder boos is omdat je amper dingen zegt wat er in je om gaat. ik denk dat ze het misschien op een botte manier zij. mensen zeggen vaker als ze om je geven op een botte manier dat je nooit dingen vertelt. dat willen ze weten want ze willen dat het goed met je gaat. dus dan geven ze om je.

je ouders zijn gescheiden... nou ik kan je 1 ding met zeker heid zeggen. ze zijn denk ik onderanderen uit elkaar te gaan om minder ruzie te maken voor jou geluk (dus weer een bewijs dat ze om je geven)

je vroeg wie er om iemand geeft die amper dingen zegt. en gevoelig is.
ik ben gevoelig en zeg amper dingen. en ik heb mensen die om mij geven. dus jij ook!
ik dacht dit vroeger ook echt waar.

groetjes
blue
Hoi

Wat naar dat je het gevoel hebt dat niemand om je geeft. Zoals je in bovenstaande reacties reeds kon lezen, zijn er hoogstwaarschijnlijk wél een hoop mensen die om je geven. Niet iedereen weet dat te uiten op een manier die tot je doordringt, maar de kans is groot dat ze niet zonder je zouden kunnen.

Hoewel ik je enkel via het forum ken, ben ik om je gaan geven. Je lijkt me een lief, aardig en kalm persoon, iemand die anderen kan liefhebben. Je vertelt weliswaar gevoelig te zijn, maar dat is niet per se negatief. Ik geloof dat iemand die heel gevoelig is voor verdriet en pijn, ook extra gevoelig is voor blijdschap en liefde.

Als quote zette je het volgende neer: 'Er bestaat geen ladder die lang genoeg is voor mijn put.' Wat jammer dat je dit gevoel hebt. Ik hoop dat je, eventueel met de steun van het forum, vroeg of laat de persoon zal ontmoeten die je een hand zal aanreiken om je uit die put te helpen. Je verdient geluk, en ik hoop dat ook jij dat in zal zien.

Groetjes
Kenshin

hey kenshin

ik ben het echt allemaal niet waard geloof me

ik ben heel ondankbaar tegenover mijn ouders
ik wil soms gewoon dood zijn
dat niemand op mij kwaat is dat er niemand is die mensen pijn doet.
ik droom vaak dat ik moet kiezen tussen mensen en dan kies ik altijd voor mezelf het is dan pijnelijk.
ik ween gewoon teveel mijn moeder is boos op me omdat zij denkt dat er niks met mij aan de hand is en dat ik me aanstel en te vlug dingen geloof van op het internet. ( dat gaat over hsp) het haalt me zo naar beneden door de scheiden tussen mijn ouders heb ik al een heel laag zelfvertrouwen en door die dingen aat het nog meer naar beneden en dan een paar lieve woorden helpen echt niet om terug naar boven te komen.
ik ben gewoon klaar met leven soms.
iedereen zou gelukkiger zijn zonder mij.

groetjes 😥
hoi

je zij dat je moeder boos is omdat je amper dingen zegt wat er in je om gaat. ik denk dat ze het misschien op een botte manier zij. mensen zeggen vaker als ze om je geven op een botte manier dat je nooit dingen vertelt. dat willen ze weten want ze willen dat het goed met je gaat. dus dan geven ze om je.

je ouders zijn gescheiden... nou ik kan je 1 ding met zeker heid zeggen. ze zijn denk ik onderanderen uit elkaar te gaan om minder ruzie te maken voor jou geluk (dus weer een bewijs dat ze om je geven)

je vroeg wie er om iemand geeft die amper dingen zegt. en gevoelig is.
ik ben gevoelig en zeg amper dingen. en ik heb mensen die om mij geven. dus jij ook!
ik dacht dit vroeger ook echt waar.

groetjes
blue

hey

ik vraag me eht nog altijd af.

ik mijn moeder is boos op me omdat ik ook volgens haar dingen te snel geloof.
dan gaat het over die hsp.
ik wil sosm gewoon niet leven mensen liegen tegen me.
ik neem alles veel zwaarder op dan dat het is.
ik heb gewoon een kut leven ik wilde dat ik als ander persoon was geboren dat ik positiever was want ik zit in mijn hoofd alleen maar slechte dingen tegen mezelf te zeggen.
ik wilde dat ik dankbaarder was dat ik dingen anders zag.
ik wil een ander persoon zijn.
om wie ik zelf hou.

groetjes

Heyhai


sorry dat ik zoveel vraag
vraag zoveel als je wilt, ik ben blij je te kunnen helpen.


ik ven het niet waard
Je bent het waard


maar niemand geeft echt om me als persoon.
Ik weet zeker dat mensen om je geven, ik geef in ieder geval om je.

Mujn beste vriendin heeft 2 jaar lang tegen me gelogen.
Mag ik vragen waar over, misschien deed ze het omdat ze dacht dat het beter was voor jou en haar. Mensen doen vaak foute dingen met goede bedoelingen.

Mijn vader die mag me soms en soms nie
Misschien weet hij soms niet hoe hij het op de goede manier moet uiten, als ik jou was zal ik het gesprek met hem aangaan.

mujn oude vriendinnen spreken amper met me.
Het kan dat ze het moeilijk vinden het gesprek te beginnen, spreek een keer met ze af. Ga wat leuks doen met ze.


Mijn broer is me liever kwijt.
Hij geeft vast wel om je.


Niemand mag me echt.
Ik mag je en vast nog veel meer mensen.


Help me.
graag.

Ik ben het niet waart.
dat ben je wel ❤


En dan vragen mensen nog waarom ik klein wonden in mijn rechter pols heb
Alsje- alsje- alsjeblieft probeer te stoppen wanneer je nog kan. Ik weet dat het je nu waarschijnlijk nog niet zoveel uit maakt, maar please vind een andere manier om je gevoelens te verwerken.

liefs van mij

hey
dankje voor je antwoord maar ik snap niet wat je bedoelt met je laatste zin echt waar niemand geeft om me.
geloof me.
ik ben te gevoelig ik ben te negatief wie wil daar nu bevriend mee zijn iemand die zichzelf e heletijd afkraakt en andere beter vind ( dat is een feit andere mensen zijn ook beter)

groetjes
Hoi

Waar heeft je beste vriendin over gelogen? Misschien had dat een reden.

Je mag vragen wat je wil en je bent het wel waard. Ik weet zeker dat er mensen zijn die om je geven.
Ik heb ook vaak het idee dat niemand om me geeft maar ik weet dat er wel mensen zijn die om me geven alleen laten ze dat niet altijd zien, net zoals ik dat ook niet altijd aan hun laat zien.
Ik denk dat je vader echt wel om je geeft ook op de momenten dat jij denkt van niet.
Waarom denk je dat je broer je liever kwijt is? Misschien geeft hij ook wel om jou. Je bent tenslotte zijn zusje.

En ik hou ook van je, je bent het echt waard ook al denk je zelf van niet.

Als je hulp wil kan je ook naar een psycholoog of vertrouwenspersoon op school. Daar kan je er over praten en dan kunnen ze jou helpen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Liefs Lexy❤

hey

dankje voor je antwoord.

lijn vriendin heeft altijd gelogen tegen me over dat ik haar allerbeste vriendin ben.
ze heeft het zelf tegen mij gezged.
ze heeft ook gelogen dat ze dingen van vroegr geloofde.
dingen die wij hadden gemaakt.

ik voel me gewoon niks waard en dat ben ik ook.

groetjes
Hey

Wat zijn deze gedachten streng voor je. Ik vind het jammer dat jij jezelf door deze gedachten niet lijkt te kunnen waarderen.

Het is moeilijk om in te zien dat anderen van je houden, wanneer je in de eerste plaats niet van jezelf houdt. Daarom lijkt het me verstandig om bij het bezoek aan de huisarts voor je hsp, ook te vermelden dat je weleens diep ongelukkig bent.

Er bestaat hulp die je aanleert hoe je positiever in het leven kan staan. Wanneer jij positiever leert kijken naar jezelf, is de kans groot dat je zal inzien dat ook anderen jouw weten te waarderen.

Zou je het zien zitten om de negatieve gedachten die je ervaart, te delen met de huisarts?

Gr. Kenshin
hey kenshin

ik vind het erg moeilijk om over mijn gevoelens te spreken
en ik wil dat niet met haar delen.
ik kan mezlf wel redden.

groetjes
Moest je een gesprek over je gevoelens lastig vinden, zou je de huisarts kunnen mailen. Dat mailtje zou ze kunnen doornemen voor de consultatie, zodat ze een idee heeft van wat er in je omgaat. Hoe meer de huisarts van je weet, hoe doelgerichter ze je zal kunnen helpen.

Gr. Kenshin
hey

ik wil niet dat mijn huisarts er van weet.
ik spreek er met dei docent over en ik ga echt niet met een huisarts daarover praten ik weet dat ze beroepsgeheim hebben maar ik vertrouw haar niet.

Ik, ik wil daar bevriend mee zijn. Ik wil bevriend met ze zijn en ze kunnen helpen, ik wil je weer positief kunnen laten denken, hoe onmogelijk het nu ook lijkt te zijn. Ik wil je laten inzien dat jij minstens zo mooi, slim, sterk en goed bent als al die anderen.  
 

Gevoelig zijn kan heel lastig voor je zijn. Omdat het voelt alsof je zwakker bent, maar als je gevoeliger bent heb je vaak sneller door als het niet goed met iemand gaat waardoor je een fantastisch medemens bent. En zo zijn er nog veel meer voordelen van gevoeliger zijn. 
 

Je bent een prachtig meisje. 
En je bent het waard. ♥️

hey 

 

sorry dat ik al een tijdje niks van me heb laten horen. ik heb 3 weken in een opnamen gezeten. die opnamen was nodig omdat het thuis niet veilig was en is. ik heb een briefje afgegeven aan een docent( maandag ) de docent is naar leerlingbegleiding geweest eerlingebegleiding naar clb clb naar leerlingebelgleiding met een oplossing ( dinsdag )en dan ben ik uiteindelijk toch naar de dpkter moeten gaan. de dokter heeft de crisis lijn gebeld (woensdag). vrijdag ben ik dan naar een kinderpsygiatrische centrum geweest. daar hebben ze beslist dat ik de vlgende woensdag in opnamen ging. nu ben ik terug thuis na  weken ( die opnamen duurt altijd maar  3 weken) ik sta nu op de wachtlijst voor aan ander psyiatrisch ziejenhuis omdat het thuis nog niet veilig is. ik ga nu ook elke woensdag naar een dagbehandeling. ik voel me nog altijd ontzettend down. 

 

ondertussen mag ik niet meer met de docent spreken die ik vertrouw ( over erge dingen zoals dat ik dood wil). ik snap zelf niet waarom dat niet mag die docent wil wel nog met me spreken maar nu moet ik naar de leerlingebeldier en die vertrouw ik van geen kanten. 

 

dus je sorry voor zolang geen antwoord

@Need-Help-Please @Kenshin @Blue 

hey 

 

dankje dat je me hebt getagd! 

 

het maakt niks uit dat je niks hebt laten horen. jou gezondheid gaat voor! 

 

hoe was het in de opname? heeft het geholpen denk je? 

 

ik snap dat je niet meer met je docent mag praten. dat is lastig omdat je juist haar vertrouwt. maar omdat jij haar vertrouwt is ze bang dat ze iets fout doet waardoor je er toch mee stopt. zij neemt waarschijnlijk jou gezondheid teveel op haar waardoor zij zich ook niet zo tof gaat voelen. ik denk dat er een hele goeie reden achter zit. en daar kan je alleen achter komen door het te vragen. 

 

groetjes blue 

hey @Blue 

 

de opnamen wa sheel leuk ik had heel veel struktuur. nu ik thuis be gaat alles wweer achteruit in de opnae was het nog moeilijk maar nu is het nooooogg moeilijker thuis kan ik doen wat ik wil ik kan naar buiten wandelen en naar de trein lopen. in mijn opnamen was dat niet zo ik kon in de gangen wandelden maar ik kon niet naar buiten. thuis is het nog niet veilig

 

Hallo Thedutchgirl :)

Je moet proberen vol te houden en niet teveel denken over zelfmoord en andere negatieve dingen want dan blijf je in die sfeer hangen. Ik zou juist proberen nu je weer buiten kan bijvoorbeeld afspreken met vriend(innen) of lekker op een bankje zitten in een park/bos en naar de natuur kijken. Je kan ook bijvoorbeeld iedere dag iets opschrijven op een papiertje wat je positief over jezelf vindt zodat je jezelf leert respecteren en niet meer dood wilt omdat je dat jezelf niet wil aandoen.

-Dr8gon99

hey 

 

de struktuur kan je zelf proberen te creëren.

kan je niet met je moeder afspreken dat je niet zo maar naar buiten mag dat je alleen met haar of je vader mag zolang er nog geen andere oplossing is. je zou ook kunnen vragen of de deuren voortaan opslot mogen en dat jij je huissleutels in levert. en dus niet meer naar buiten kan. Dit moet je pas doen als je denkt dat je anders in gevaar loopt. 

 

groetjes blue 

 

 hey blue 

 

min ingesteldheid is dat ik altijd een uitweg vind. jij neemt iets af van mij? ik neem het zowiezo terug dus de deur op slot doen helpt niet ik kan uit het raam. bij de opanemn was het veel lastiger om naar buiten te gaan of zullen we zeggen onmogelijk. er was een raam in je kamer maar dat was beveiligd je kan het in geen enkele eeuw open doen. en langs de deur ging niet je kon de gang op. maar als je bij de deur was dan wist 1 iedereen van de begleidng dat je op de gang was ( er waren beweegings sensors die een geluid maakte op de gsm van de begleiding) . en 2 het was een instelling dat de deur altijd idcht was en je kon alleen buiten met een badge die elke begleider had en die wij nooit in onze handen kregen. dus ja redelijk moeilijk om buiten te geraken

 

hey 

 

ik had idd al aan de ramen gedacht en ik hoopte dat er bij jou thuis de zelfde sloten waren als bij mijn moeder. ze heeft op elk raam een slot zitten. en alle ramen zitten op slot + mijn broers kamer, mijn kamer een de deur naar beneden hebben ook een slot. bij mij was het dus volledig onmogelijk om naar buiten te gaan. als ze me zat waren. 

ik heb ff gekeken er zijn simpele te installeren sloten die je niet makkelijk kapot of opkrijgt. misschien moet je dit met je moeder of vader bespreken. 

 

groetjes blue 

Naar wat ik begrijp, bevind je je momenteel thuis. Daar heb je het gevoel dat je met gemak naar buiten kan wandelen, wat risico’s inhoudt. Zou je bij iemand terecht kunnen? Een vriend(in) bijvoorbeeld, of een familielid? Iemand in de buurt die je in de gaten kan houden, lijkt me nuttig. Hoe is de sfeer thuis?

 

Ik vind het dapper van je, dat je je hebt laten opnemen. Dat was namelijk een gezonde stap in de goede richting. Weet je al wat meer over de plek waar je binnenkort heen gaat?

 

Gr. Kenshin

hey @Kenshin en @Blue 

 

voor het idee van blue ik wil er werder niemand mee lastig vallen en niemand extra kosten geven. en kenshin ik ga worden opgenomen in een groot ziekenhuis voor minstens 8 weken. ik kan iemand die er 12 maanden uiteindelijk heeft gezeten.  maar er is een hele lange wachtlijst en ondertussen ga ik nu elke woensdag op dagopvang naar min vorige centrum. de wachtlijst dat ik binnen kan gaat niet voor de passvakantie zijn. maar mijn psygoloog moet om de zoveel tijd maten weten hoe het met me is. 

Rond de paasvakantie zal je opgenomen worden in een groot ziekenhuis. De opname zou acht weken bedragen. In de tussentijd ga je regelmatig op consultatie bij een psycholoog. Voel je je goed bij deze hulpverlener?

 

Het lijkt me verstandig om je, vooral op moeilijke momenten, te omringen met anderen. Ga je nog naar school, of heb je hobby’s om je gedachten mee te verzetten? Durf daarbij gerust bij je psycholoog aan te geven wanneer het niet meer gaat. 

 

Gr. Kenshin

Reageer