Beantwoord

Nadenken over de dood

  • 4 March 2019
  • 7 reacties
  • 707 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik denk vaak na over de dood en probeer mezelf te snijden met een dingetje van een paracetemol en heb pas geleden 1,5 uur bij een afgelegen plekje gestaan omdat ik over het hek het spoor op wou/wil klimmen ik wil dood maar ook weet niet en hoe kan ik beter me zelf snijden want het faalt heel hard
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 March 2019, 10:49

Bekijk origineel

7 reacties

Hi

Je denkt vaak na over de dood. Wat naar dat deze gedachten in je hoofd rondspoken 😐

Heb je deze gedachten al lang? Heb je ze vroeger al eens gehad, of ervaar je deze voor het eerst?

Vaak lucht het op om hier met iemand over te praten. Kan je terecht bij een familielid, vriend(in), leraar, huisarts of mentor? Deze personen kunnen je helpen. Voor een anoniem gesprek kan je terecht bij 113.

Als je de drang naar snijden krijgt, kan het helpen om op te schrijven wat er in je omgaat. Alvast erg goed dat je naar het forum gekomen bent.

Groetjes
Kenshin
Ik heb tinitus dus de gedachten is er al vaker geweest.
me ouders gaan scheiden omdat me moeder lesbisch is en ze zegt het nu pas omdat ze bang was voor haar moeder maar die is nu over leden. Ik had een hele goede band met mijn oma dus haar moeder en ook met me andere oma maar
Er zijn nog wel meer redenen te noemen
Als ik het goed begrijp, is je thuissituatie nogal ingewikkeld. Kan je terecht bij je andere oma en je ouders? Praten jullie nu en dan over wat er gebeurd is?

Heb je een goede band met (één van) je ouders?

Krijg je therapie voor je tinnitus?

Gr. Kenshin
Badge
ik heb dit zelf ook meegemaakt. Zoek een vriend/vriendin waarmee je het erover kan hebben. Dat het nu niet goed gaat betekent niet dat het over een paar jaar niet goed gaat. Er kunnen nog zoveel goede dingen gebeuren ook al zie je dat nu niet. Misschien krijg je later wel je droombaan en word je super gelukkig. Wees niet dom en blijf het positieve zien in het leven. Ik weet zeker dat heel veel mensen je zullen missen als je het wel doet.

groetjes: Eendommeisje

Reageer