Vraag

muziek

  • 7 July 2019
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey, alvast sorry voor het verprutsen van jullie tijd maar ik wil iets vragen...
Sinds enkele jaren ben ik echt grote Taylor swift fan geworden (fanacc met 1000+ volgers) en dat wordt niet echt geapprecieerd. Maar telkens als ik weer een depri momentje had begon ik te luisteren naar haar muziek en dat maakte me wel een beetje gelukkiger. Onlangs heb ik iemand ontmoet online( geen pedofiel ofzo) en hij is net als mij ook mega fan en hebben zowat dezelfde problemen. Maar dus waar het eigenlijk op neer komt: is het normaal dat Taylor haar muziek me helpt door moeilijke tijden aangezien ze dat niet eens weet?
Alvast bedankt

3 reacties

Heyo,

Ja, daar is niks raars of vreemd aan. Iedereen heeft denk ik wel een zanger(es) of band die hun raakt, of zoals bij jou helpt om door een periode heen te komen.

Hoogstwaarschijnlijk weet ze dit inderdaad niet, maar ik weet wel zeker dat ook zij weet dat sommige songs bij het publiek aankomt (dat het ze raakt). En dat kan ze echt wel waarderen, dat is het mooiste wat er is lijkt mij.

Kort gezegd, Nee het is niet gek, het is juist iets heel erg moois. En iedereen heeft het.

See ya!
Spookyzx
Reputatie 1
Badge +1
IEDEREEN heeft dat. Echt iedereen. Heel vaak in de metal en hard rock genre, wat vaak over diepe persoonlijke emoties gaat
Hey,

Daar is niks raars aan. Dat heeft namelijk iedereen.
Jij hebt dat bijvoorbeeld bij Taylor en iemand anders heeft weer een andere zanger.
Dus nee dat is niet raar en waarschijnlijk weet Taylor dat ze zelf niet. Maar ze zou zelf blij mogen zijn dat ze mensen blij maakt met haar muziek!

Groetjes,
Lise

Reageer