moet ik mijn vrienden vertellen dat ik me een paar keer gesneden heb?

  • 23 July 2015
  • 2 reacties
  • 241 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heey, ik heb me al een paar keer gesneden gister ook weer. ik praat hier eigenlijk met niemand over omdat iedereen denkt dat ik gek ben enzo... ik ben door iemand een keer naar maatschappelijk werk gestuurd en dat vond ik echt verschrikkelijk! ik hoefde gelukkig maar 1 keer. maar ik schaam me nogal voor mijn littekens en durft het niet aan mijn vrienden te vertellen  maar ik haat het om overal te komen te moeten liegen tegen mijn vrienden. een grote reden dat ik het niet aan mijn vrienden durft te vertellen is dat ik bang ben om gepest te worden. vinden jullie dat ik het toch aan mijn vrienden moet vertellen?

2 reacties

hey, 
als jij het rot vind om te liegen zou ik t gewoon doen, dan hoef je je 1x te stressen om t te vertellen en daarna is het weg. Ik denk niet dat als t goeie vrienden zijn ze je gaan pesten ofzo.
Vertellen het aan het volwassenen bv. Je leerkracht of ouders die kun je misschien helpen want mijn vriendinnen heb dit ook mee gemaakt en hebben het tegen een volwassen gezegd en het kwam goed , geloof me maar het komt goed

Reageer